Een goede vriendin van me die ik al mijn levenlang ken heeft het vroeger niet makkelijk gehad en dat achtervolgt haar nog steeds. Ze werkt ontzettend veel en volgt therapie die niet lekker loopt. Ik wil haar graag iets geven (niet kei duur ofzo) dat haar een beetje een hart onder de riem heeft en waar ze hopelijk wat kracht uit put en beseft dat er mensen zijn die heel veel om haar geven. Heeft iemand een ideetje? (mag gewoon van de action ofzo komen hoor)
Ik weet niet hoeveel je maximaal wil uitgeven, Draagt ze een bedelarmband, is misschien een lief bedeltje wat jullie vriendschap bevestigt.. Of gewoon een lief kaartje met een mooie boodschap erin aan haar persoonlijk, ook leuk om te combineren om samen eens lekker een hapje te gaan eten of filmpje.. (Kan ook gewoon thuis natuurlijk)
Op intternet verkopen ze braziliaanse geluksbandjes. Dit zijn bandjes voor om de armin verschillende leuke kleuren. In het lintje leg je drie knopen en met elke knoop geef je een wens. dus 3 wensen in totaal per bandje. De gene draagthem tot hij afvalt en het idee is dus dat dan de wensen uit komen. de bandjes zijn leuk door de kleuren en het idee er achter vind ik ook erg leuk. ik heb ze laatst gekocht via internet 11stuks voor 2,25. verzendkosten 55 cent. Misschien ken je nog 10 vrienden of familieleden die het dan ook geven. Heeft ze een arm vol geluk!
tinstarcompany ! En voor die overige 17 euro kan je haar misschien nog een leuke kaart geven en trakteren op koffie of zo
Ik stuur mijn vriendin af en toe een klein pakketje op. Met bv een tijdschrift, chocola en een theezakje en dan een bijpassend kaartje. Of een pakketje met iets voor t bad en en tijdschrift. Ik zorg dan wel dat t door de brievenbus past. Ik kon haar zo een bepaalde periode wekelijks wat sturen. Maar idd iets van een bedel, dat is iets blijvends. Lief van je!
Van happinez zijn er hele leuke boekjes te koop; ik geef he liefde/ vriendschap/ geluk etc. Daar staan allemaal mooie teksten in waar ze wellicht ook wat aan heeft. Ze zijn geloof ik 7,95
Ik stuur ook afentoe een pakketje aan een vriendin. Toen ze zwanger was een rompertje, tekening van onze zoon, chocolade en een dvd en thee! Dat ze lekker voor de tv kon hangen. Misschien kun jij ook een persoonlijk pakketje maken.. Misschien met een tijdschrift zoals hierboven gezegd wordt en ook wat lekkers met thee en een kaartje erbij! Heel lief van je!
Ik kreeg voor Valentijn een ballon verstuurd via Greetz.nl Dat vond ik zo'n verschrikkelijk mooi en lief gebaar, dat ga ik zeker een keer nadoen! Hij kwam in een grote mooie doos thuis, en je hebt er langer plezier van dan van een bos bloemen!
Ik heb laatst bij de tuinen een schilderijtje gehaald, overtrokken met stof. Daarop staat een tekst over vriendschap, die zijn ook erg leuk.
Als jullie een pakketje sturen.. stuur je dan echt een pakket met 6,75 verzendkosten of meer wat dat in een enveloppe kan ofzo? Denk zelf dat het misschien wel leuk is om een pakketje te sturen maar ze is heel erg weinig thuis, denk dat t dan in de knoei komt met bezorging
Kijk eens op de site van Dooor Jewelry | Webwinkel | Kettingen Words of Wisdom Dooor Jewelry hier hebben ze erg mooie kettingen met mooie teksten
Ik stuurde een grote envelop, helemaal versierd enz. Dan moet er vaak 2,20 op en er kan een hoop in én t kan door de brievenbus!
Hen iig een grote witte enveloppe met nep rozenblaadjes en geknipte hartjes erin.. Nu nog de verdere inhoud hahaha
Bij een vriendin en zus die het moeilijk hadden heb ik een beschermengeltje gegeven, aan een sleutelhanger of als broche. Die heb je bij de Tuinen. Heb ik zelf ook eens gekregen en vond het een lief gebaar, zeker met een begeleidend lief briefje erbij. Heb de broche in mn tas vastgemaakt, zo heb ik em altijd bij me Of een ketting met een 'helende' steen eraan, iets wat kracht geeft in de moeilijke tijd. Ook bij de tuinen. En het past beide in een envelop Lief dat je je vriendin wilt opbeuren!
Heb me voorgenomen om de maand ofzo wat te sturen.. ze zit echt rot in dr vel. Was bij ikea en kwam een lief beertje tegen...heb m in de enveloppe met hartjes gedaan Die stuur ik morgen vroeg op. Had haar vandaag al n plaatje via whatsapp gestuued wat ze heel leuk vond. Hopelijk vind ze het beertje ook lief