Meiden, misschien kunnen jullie me tips of adviezen geven. Ik heb sinds een week had ik al last van beide liezen. Sinds vanmorgen is het echt behoorlijk pittig dat ik soms misselijk ben van de pijn en het lopen gewoon moeilijker gaat. Kortom is niet handig met nog 2 kids van 3 en 5 jaar oud. Nu vroeg ik me af, hoe zal dit kunnen komen? Nog meer mensen last ervan? en wat deden jullie om het te verlichten/verhelpen? Wat zal het beste zijn rust houden, of juist de afwisseling van bewegen en rust? Alle tips en adviezen dus welkom om het de laatste +- 6 weken nog beetje draagelijk te houden
Nou ik heb het dus 2 dagen geleden heel erg gehad en gister nog een beetje en vandaag helemaal niks. Volgens mij kan je er niet veel tegen doen, wat meer rusten misschien? Tis heel vervelend inderdaad! Sterkte!
Ik heb er ook last van, maar ik denk persoonlijk dat het ook te maken heeft met indalen, dus dan is er helaas niks aan te doen, maar kan het straks wel minder worden. Succes! En blijven bewegen is altijd goed, maar wel goed ook tussendoor rusten. Haha, lekker duidelijk .
Ik heb bekkeninstabiliteit en ook last van mijn liezen, maar het is niet met de liezen begonnen. Is dat echt de enige plek waar je last hebt?
Moet zeggen trekt ook vaak door naar me bovenbenen en soort spierpijn gevoel in me billen. Hoop maar dat het van het indalen komt, en dat het snel voorbij is dan.