Weet iemand misschien een leuke meisjesnaam die past bij de naam van onze zoon (Lars) en dochter (Iris)? Een jongensnaam hebben we al, maar met de meisjesnamen verschillen de smaak van mijn man en mij nogal Waar ik bijv. Fleur/Floor, Jasmijn, Lieke leuk vind, houd mijn man meer van bijv. Nina. De enige meisjesnamen waarover wij het tot nu toe ooit eens over zijn geweest, zijn Iris (onze dochter dus), en Anouk. Maar aangezien er al een anouk in de familie zit, willen wij deze niet gebruiken Heeft er iemand daarom nog tips?
Ik zou ook zeggen -N.ina- ben bevooroordeeld haha Nee maar moet maar net je keuze wezen natuurlijk Ehmmmm.. Amy, Romy, Lisa, Jint(h)e, Siënna, Charlee, Riva, Noa, Zoë, Cléo, Zara/Sara(h), Claire, Amber, Robin(e), Fay(e), Luna, Lara, Ilse, Sophie, Sophia, Mae, Ariane, Arianne, Adriënne, Fabiënne, Chloë, Liz, Liv, Leah, Nora(h), Noémi, Naomi
Fiene Merel Roos Amber Vera Mirthe Ellis Lisa Ilse Isa Marit Milou Britt Esmee Maud Aniek Benthe Imke Jolijn Lotte Karlijn Noortje Sofie Eva Linde Emma Julia Mara Rosa Fenne Lize Sanne