Of dezen, worden in het Turks gebruikt maar stammen van origine uit een andere taal zoals het Arabisch: Arzu Esra Leyla Meryem Nadiye Nazli Nesrin Nur Sabriye Safiye Sahnaz Sevda Sirin Yasemin Zehra
Ja vind ze ook allemaal heel mooi, daarom juist zo lastig om een keuze te maken alleen manlief heeft aantal voorwaarden en zn voorkeuren. Zoals, geen trema's, goed uitspreekbaar hier in nl, geen namen die al voorkomen in de fam enzo. Ik ga hem nog een paar namen voorstellen. Zo vond hij Lale heel mooi. Thanks voor de suggesties en meedenken
Ben je niet bang voor de associatie met Lala van de teletubbies? Of spreek je het anders uit? Ik wil niet rot overkomen, maar ik let daar zelf altijd wel op. Succes met kiezen!
Elanur vind ik ook erg mooi. Een collega van mij haar dochter heet (uitspraak-variant) Mesdolin. Prachtig! Niet je vraag hoor, maar vind het zo'n bijzondere naam! Maar zij is uit marokko.
ik vind Lale ook erg mooi, ik zou het gewoon uitspreken als Laaluh zeg maar. Ik had vroeger een vriendin en zij heet Selale en dat vind ik ook nog steeds een hele mooie naam.