Goede morgen allemaal, mijn vriend belde mij vanochtend om te vertellen dat zijn i phone in een emmer water gevallen was. Hij heeft hem er heel snel weer uitgehaald. Hij vertelde dat het scherm nu erg donker is en dat hij zijn telefoon nieteens uit kan zetten omdat de touchsreen niet werkt. Is jullie i phone ook een keertje nat geworden en deed ie het weer toen hij weer opgedroogd was? Hebben jullie nog tips? groetjes, Karin
oei, zou de tip van brabbel maar proberen (vooral niet proberen weer aan te zetten ivm kortsluiting en dan doet ie helemaal niks meer). Hoop dat hij nog te redden is maar vrees het ergste.
oeioei.. wel herkenbaar, heb vorige maand mijn telefoon in de wc laten vallen (thank god na het doortrekken..) en die deed ook niks meer. Ik heb 'm meteen uit elkaar gehaald (batterij en simkaart eruit, voor zover het ging uit elkaar geschroefd) en twee dagen laten drogen. Daarna weer in elkaar gezet. Hij doet het weer! Weliswaar heeft ie behoorlijk kuren, valt af en toe uit, en hij reageert niet altijd even goed op de touch screen nu. Maar ok, hij is bruikbaar. In elk geval NIET nu aanzetten ivm kortsluiting, dan sloop je 'm helemaal. Succes!!!
Dit heeft bij mij ook gewerkt! Overigens pas na 2 weken in de rijst....Camera wel blijvend kapot. Stop wel even wat papier in de opladergleuf etc om te voorkomen dat er rijstkorrels klem gaan zitten. Hopelijk kan je vriend em reanimeren!
bedankt voor het meedenken en alle tips! straks maar even boodschappen doen en rijst kopen. Hoop echt dat het werkt. Anders is het echt balen, het abbonnement is nog tot april 2012.
TIP ! Belangrijk !! Zet onmiddelijk de iPhone uit en probeer deze ook niet meer op te laden! Het is noodzakelijk om direct actie te ondernemen om verdere schade te beperken zoals kortsluiting. 90% kans dat de iPhone weer tot leven komt na het reinigen van het moederbord. Succes ik heb me eigen iphone gisteren weer tot leven gewekt!! Nadat iedereen zei hij is echt dood Niet door vocht maar software probleem.
bedankt voor je reactie! Hij kan de i phone op dit moment niet uitzetten omdat het scherm het niet goed doet :S En volgens mij kun je de i phone niet open maken dus dat is ook even lastig
ik zou er even mee naar de winkel gaan... zij weten precies wat ze moeten doen, en anders zeggen ze wel wat je kunt proberen.. zelf iets doen kan altijd nog.. mijn telefoon is overleden doordat ik m zelf los had gemaakt en probeerde te laten drogen.. de man in de winkel zei: was maar meteen gekomen, dan had ie het waarschijnlijk nog gedaan! succes iig!
die van mijn man is een keer nat geworden maar die heeft het niet overleefd. Scherm bleef zwart. Nadat hij was opgedroogd ging hij wel aan maar het scherm bleef enorm raar doen.