Ik ben nu 32 weekjes en mijn kleine ligt al een aantal weken ingedaald.. Nu ben ik nieuwsgierig bij wie dat ook zo vroeg is gebeurd en of bij jullie de bevalling ook eerder is gestart of juist helemaal niet..
Mijn zoontje lag met 28 weken volledig ingedaald. En kwam eerder omdat ik ingeleid ben ivm zwangerschapsvergiftiging. Echter zegt vroeg indalen helemaal niks over eerder bevallen.
De eerste lag met 28 vast en kwam met 41 weken De tweede lag met 30 weken vast en kwam met 42 weken De derde is niet ingedaald
Mijne lag ook al vroeg ingedaalt weet niet waarneer meer, en toevallig is die 8 dagen eerder gekomen maar meneer liep altijd eeen week voor op de groei dus waar het aan lag i dont no
Was vastgesteld met 30 weken, kan dus ook eerder gebeurd zijn, maar er zat natuurlijk tijd tussen de controles Ik ben ook met 30 weken opgenomen met hoge vliesscheur en weeen, meer in het ziekenhuis gelegen dan thuis geweest en alsnog ingeleid met 38.1 weken. Heb toen gehoord dat het normaal is dat ze rond dat termijn indalen.
Ons meisje was ook met 32 weken ingedaald. Ze is geboren met precies 41 weken, en dat was een inleiding... Anders had ze er waarschijnlijk nog gezeten, haha Helaas, maar dat zegt dus niks!