nu al aftellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sepherine, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi dames
    Titel zegt het al .
    Ben stiekem nu al aan het aftellen .
    De weken vliegen voorbij
    Wat eerst was jeeeej al 5 weken , 6 weken , 7 weken .....is nu jeeej nog maar 19 weken , 18weken ,.......

Ik geniet van het getrappel en het leven hoor maar verlang stiekem ook al naar ons meisje . Zal ze op der zusje en broertje lijken of is het dit keer op mama ?
    Hoe gaan ons 2 kapoentjes reageren op hun zusje ?
    Hoe groot zal ze zijn en wat zal ze wegen ?

Deze vragen komen stiekem als eens boven hihi
    Herkenbaar ?

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Erg herkenbaar hoor alleen ik tel nog niet af :D

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Heel herkenbaar, maar helaas heb ik het erg druk dis aftellen zit er niet in :) bij mij is het meer: oh ik ben weer een week verder (ben nu 27 weken + 3 dagen zwanger) maar inderdaad wel super benieuwd op wie ons kleine mannetje gaat lijken en wat de grote zus ervan gaat vinden hihi :D

4. sepherine

Bedoel dit dus , zo meer van wooow weer week verder nog maar zoveel weken te gaan , onbewust aftellen dus hihi :D
    Eerste pakje hebben we ook al en dan word het echt menes er zit gewoon weer een wondertje in men buik te groeien en bloeien ,

5. Liesje92

Ja het is echt ongelooflijk bijzonder! :D ik denk ook niet dat het uitmaakt of je de 1e of 10e keer zwanger bent: het blijft gewoon super bijzonder dat er een levend wezentje in je buik aan het ontwikkelen is. Ik weet zeker dat de liefde van de moeder voor de kinderen begint vanaf het moment dat die test positief is :) en zo hoort het natuurlijk ook :D

6. sepherine

Dat is hier alle 3 keren zo geweest ja hihi
    Bij de mannen komt dit later heb ik gemerkt

7. Liesje92

Klopt inderdaad. Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat het voor hun pas later tastbaar wordt: wij voelen het eerste trapje enz. Als eerste

8. sepherine

Dat is inderdaad , ik denk ook door die hormoonsveranderingen we voelen ons meteen anders mannen niet

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Heel herkenbaar

Maar voor mijn man begint het ook tastbaar te worden, als ik s avonds op mijn rug in bed lig hobbelt mijn buik (dat vind ik eigenlijk nog leuker dan schopjes en beweging voelen :D) Naar links en dan ineens rechts onder, mijn man vindt het ook geweldig om te kijken....

En ja ik ben deze week begonnen met aftellen, nog 6 weken tot mijn verlof.... daarna nooooit meer 40 uur werken :D, en dan weer 6 weken en dan hebben we een kleintje.

In het begin vond ik alles zo lang duren, maar voor mijn gevoel gaat het nu steeds harder;)

10. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Heeeeeeeeel herkenbaar! :) Ben er ook veel drukker mee met het aftellen dan mijn man, voor hem is het nog een "ver van zijn bed show". Bij alles wat ik wil doen zegt hij bijna: " nu al? Dat is veel te vroeg. We hebben nog alle tijd tot oktober.." Maar nee, ik zet mijn zin door. Zal ook wel wat met de nesteldrang te maken hebben. Ik streef ernaar om met 36 weken alles rond te hebben en dan echt te gaan genieten (L)

11. sepherine

mijn man voelt en ziet het ook aan men buik maar toch voor hem is het anders , ik weet van de vorige twee dat hij zo blijft tot de geboorte en dan is ie op slag verlieft haha
    hier ook al nesteldrang , niet zo handig met bi en een dochter van 2 en een zoontje van 1 :p zorgt voor frustraties haha

Deel Deze Pagina