Wij wisten het geslacht ook niet toen we de kleur gingen kiezen.. wij hebben alles in LIME.. Super kleur
ik heb de kamer ook in wit grijs en zilver ik ben er helemaal blij mee, ik zat ook eerst te twijfelen, maa rben blij dat ik het rustig heb gehouden ik voeg er straks als ik wee twat het is geworden een kleur er aan toe, of ik laat het zo
Wij hebben een "boskamer" basiskleur is wit, met bruine commode en verschillende groentinten, supermooi!
Ik zou gewoon de kamer met zilvertinten maken, accesoires zijn zo bijgekocht. Wij wisten van tevoren ook niet wat het zou worden, wij hebben gewoon wit met groene accesoires. En nu sinds kort ook een roze aankleedkussenhoes en hoeslaken. Dat staat toch meteen heel anders en een roze of blauwe hoeslaken kan prima met een wit lakentje.
Ik heb altijd in mn achterhoofd gehouden dat ik de babykamer voor meerdere baby's wil kunnen gebruiken zonder opnieuw te moeten gaan inrichten. Dus bij ons zachtgeel met groen. Nu hebben we net een verbouwing achter de rug waardoor we alsnog de babykamer opnieuw moeten gaan inrichten. Het groen houden we, het zachtgeel wordt wit. In ieder geval zo neutraal dat het zowel voor een jongetje als een meisje kan.
Hoi! In dit topic staan een aantal foto's van het babykamertje van 'Namy' (in haar album). Zij heeft ook alleen maar wit/grijs/bruinachtige kleuren gebruikt. Ik vind het persoonlijk supermooi en niet nodig dat er nog een kleur bij komt. Is zowiezo een leuk topic om in te snuffelen trouwens! Zelf weten we ook niet wat we krijgen. Ik gebruik de kleuren wit/zwart met accentkleur oranje. Ik wil een koeienbehangetje op een muur, witte meubeltjes en oranje accesoires (koeienschiderijtjes met oranje o.i,d.). Je kunt altijd als het kindje er is een leuk kleurtje toevoegen (dan zal ik dus wel alle 'vaste' accesoires, zoals lakentjes, aankleedkussen enz. neutraal houden en het kamertje straks met gekleurde schilderijtjes enz. aankleden). Succes en veel plezier! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=420 Groetjes Karin
Wij weten wel dat wij een kleine meid krijgen maar wij hebben bewust niet voor een roze kamer gekozen. Wij hebben een muur in een blauwige lila tint, en drie muren in een creme tint. Als accent kleuren hebben wij meerdere blauwtinten, en een beetje groen. Ik ben een van drie meiden thuis en wij hebben allemaal een blauwe kinderkamer gehad en dat is zo goed bevallen dat ik nog steeds geen andere kleur voor mijn slaapkamer wil! Dus gewoon kiezen wat jij het mooist vind ook al past het misschien niet bij het idee wat mensen hebben bij een kinderkamer voor een meisje/jongen.
Wij willen het ook niet weten en wij hebben de babykamer wit met rood gemaakt. Vind dat dat bij beide geslachten wel kan. Je kunt later altijd nog wat dingetjes toevoegen wat echt bij je kindje past toch
ik hou zelf wel van kleuren dus zou er een kleur bij doen. en inderdaat is rood erg mooi en oranje of lime ook. en bij oranje kan je dan straks blauw of roze doen.
wij hebben een babykamer met paars rolgodrijn, blauwe vloer met hip gekleurde bloemen en paars/grijzige meubels. mijn zoontje heeft hier eerst geslapen en de tweede slaapt hier straks ook, meisje of jongen haha wij hebben de kamer aangekleed met leuke lakentjes, knuffels, boekjes etc. niet echt een kleur, de vloer is al gekleurd genoeg. er staan in mijn album wel foto's van de babykamer, kun je een idee krijgen.
wij wilden ook niet weten of het een jongetje of een meisje was. Ik zag toen op de negen maanden beurs een stand met muurstickers van Winnie the Pooh. We hebben toen geprobeerd om heuvels met lime-groen te schilderen en licht blauw voor de lucht en daar de stickers van Winnie the Pooh in geplakt, maar zo dat het een tafereeltje werd. is erg mooi geworden. Ik zet een foto in mijn album
Ik heb niet alles gelezen, alleen de helft van de 1e pagina Onze kamer is ook wit met grijs en zilver en ook al weten we inmiddels dat we een meisje krijgen hebben we als extra kleur voor oranje gekozen. Vind ik zelf erg mooi met roze te combineren en als de 2e een jongetje wordt is oranje een lime groen ook een leuke combi (onze keuken was jarenlang zo ) We gaan wel 1 wand roze schilderen die dan bij een 2e eventueel oranje gaat worden (hebben het plafond en een halve wand al blauw ivm wand/plafondschildering en willen niet overdrijven ). Ikzelf vind wit met grijs/zilver en rood ook erg mooi. En eventueel lime groen erbij vind ik een erg frisse kleur. Zelf vind ik oranje met roze mooier dan rood met roze, omdat (vind ik) rood en roze wat zwaardere kleuren zijn dan oranje. Maar gelukkig, smaken verschillen
Wij weten wel wat het is, maar willen deze kamer ook voor een volgende kunnen gebruiken, dus hebben voor lime gekozen als basiskleur, (en wit), met daarbij aqua, oranje, fuchsia en paars om het niet te saai te maken. is ee erg vrolijk kamertje geworden: is ook steeds het eerste wat mensen erover zeggen Bij zilver/wit/grijs zou ik gaan voor 1 kleur erbij, eventueel wel in verschillende tinten. Je zou kunnen kiezen voor lime/groen of oranje; stoere kleuren voor meiden en jongens. met een paar kleine accesoires kun je het dan net nog even een meiden- of jongenskamertje maken... Dekentjes enzo zijn toch wel handig namelijk om vooraf te kopen: kan je baby tenminste direct warm liggen, Alles wat voor de sier is, kan later ook nog, ik weet trouwens niet wanneer je uitgerekend bent en alles klaar wilt hebben, maar begin oktober is de woonbeurs in Amsterdam en daar zitten altijd stylisten die je leuk (en gratis) advies kunnen geven. Dat kan trouwens ook gewoon bij bijvoorbeeld een winkel als decorette: meestal is het advies gratis als je er wat spullen koopt nav het advies...
Wij weten ook niet wat het wordt. Heb t kamertje helemaal roomwit gelaten met een chocoladebruine muur. Steekt mooi af tegen de roomwitte commode. Als de kleine er straks is haalt mijn moeder de gordijnen op. (Ik wil een roze of een blauw ruitje) Heb al wel een rolgordijn hangen hoor. En dan kan ik de rest ook verder aankleden met aankleedhoes en dekentjes enzo. P.S. rood vind ik ook erg mooi bij zilver!
wij weten het geslacht ook nog niet en hebben gekozen voor een appeltjesgroene kamer .....staat ook erg leuk bij zilver ... aqua is ook gaaf hoor met zilver
wij wisten ook niet wat het zou worden. hebben 2 muren taupe geschilderd, hier staat de witte kast en witte commode tegen. De andere 2 muren zijn wit. Accesoires hebben we in het limegroen gedaan. Staat echt supermooi!