DILEMMA!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaVanBas, Nov 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

Sep 22, 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    :oops: Ik heb een hele gekke vraag misschien
    maar 3 dagen voor mijn NOD nu..
    en ik heb getest..

En het is niet echt een streepje, maar dan draai je iets naar het licht en dan zie ik ineens een streepje, maar echt maar heel super super licht,
    ik wilde een foto maken maar ik krijg hem er niet goed op..

kan het zijn dat je een heel licht licht streepje hebt, maar dat het eigenlijk toch niets zegt

ik dacht misschien wil ik hem zo graag zien dat ik het verbeeld, dus een goeie vriendin laten kijken, maar die ziet toch ook wel iets wat op ee tweede streepje lijkt..

pfff.. het was van trekpleister huismerk.. is het de moeite waard om een digitale test te halen, of moet ik toch maar afwachten?

liefs een zenuwachtig mama! :D

2. beebiebregje

Nov 6, 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    streepje is streeppje zeggen ze, misschien omdat je nog heel vroeg getest hebt dat het onduideijk is.
    probeer het over een paar dagen nog eens!
    succes! ik hoop het voor je

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Wil je niet ontmoedigen maar het kan ook een zogenaamd indrooglijntje zijn....mss nog even een paar dagen wachten omdat je pas 3 dagen voor je NOD zit, dus mss is er nog niet genoeg HCG gemeten in je urine.

Zal voor je duimen.

4. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

Sep 22, 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ja maar mijn vraag is dus nu dan, ik had meteen binnen een paar minuten dat vage lijntje al.. ruim binnen de tijd zeg maar

dus dan kan dat dan een indrooglijntje zijn?

want ik had dus al iets gelezen over indroog lijntjes maar dat kan toch pas na de tijd waarin zon test af te lezen is zeg maar

5. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

Sep 22, 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    wat weten jullie over indrooglijntjes? wanneer kun je die tegenkomen?

als je binnen een paar minuutjes al een tweede super super vaag lijntje ziet..

ik ben zo benieuwd naar jullie reacties, ik ben even heel erg onzeker, ik wil even weten hoe mensen hier over denken.. zodat ik er even weer de moed krijg om die 3 dagen weer eventjes te wachten

6. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

Sep 24, 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik weet niet echt iets over indrooglijntjes, maar volgens mij kan het binnen de gestelde tijd geen indrooglijntje zijn, of je urine moet erg snel drogen ;).
    Ik denk dat je, ik weet dat het heel lastig is, een paar dagen moet wachten en dan met ochtendurine opnieuw testen.

Heel veel succes en ik zal voor je duimen dat het lijntje klopt. :)

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik weet wel dat bij de testen die ik altijd gebruik (van clearblue) er al een klein glimmend streepje op de strip zit (die zie je als je hem in het licht houd). Dus dat lijntje zit er altijd, alleen moet hij ook echt gekleurd opkomen als je zwanger bent.

Succes meid!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,339
    36,198
    113
    Ik zou een kruidvat testje halen, die zijn heel gevoelig. En anders nog even paar daagjes afwachten he. (kan ik zelf ook niet hoor)

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

Sep 22, 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    nee maar echt donkerder.. wel super licht hoor maar wel paarsig

10. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576