wat zijn nou DE ideale sokjes?

Discussion in 'De babyuitzet' started by sidmick, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    Ik ben op zoek naar DE ideale sokjes.
    Ik heb in de kast sokken van hema, prenatal en kruidvat maar geen van allen blijven zitten. Ik word er gek van. Ben de hele dag bezig sokken aan te doen. Bovendien heeft mijn meisje, als ik ff niet door heb dat ze haar sokken uit heeft, koude voeten.

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Volgens mij heeft de zeeman van die sokjes die je per setje koopt voor 0,99 en die zijn vrij smal en zakken meestal niet af.

3. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Kleine babies en sokken ;) das altijd gedoe ;) . Of ze trappelen ze uit in één twee drie of ze knellen (ook niet gezond :rolleyes: ).
    De oplossing, slofjes met een rekker systeempje, zoals die van mijn eigen merk :) ;) (zie onderschrift) of Bobux bvb. Die krijgen ze niet uitgetrappeld en zo hebben ze geen koude voetjes meer, sokjes doe je er gewoon onderaan of niet voor in de zomer bvb.

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ik zweer bij de Sokjes van Bonnie Doon. Ik bestel ze via Internet of koop ze bij Duimeland. De sokjes hebben geen harde naad bij de teen en een soort van elastieken band (onzichtbaar) bij de enkel, zodat ze veel beter blijven zitten dan alle andere sokjes die ik heb geprobeerd. Ik erger me ook groen en geel aan sokjes die telkens uitgaan.

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik had ze van prenatal die echt niet afzakten! kleine die lichtgroen of donkerblauw waren, vrij dik materiaal met van binnen ruw. de enige die ik kon vinden...

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bambino van Kruidvat!

7. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Roze kniekousen met stippen van de hema.

Die blijven goed zitten. :)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Zeeman(die van 0,99 p.p) en Bambino van het kruidvat!

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    Die heb ik dus ook maar schop madame nog steeds uit :(

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bij Ter Stal heb ik laatst ook kniesokken gehaald, maar die schopt Joey ook uit. Dus hier sokken met sloffen of blote voet!

11. Angelie

Angelie Bekend lid

Oct 21, 2008
    607
    0
    0
    Ik zag laatst een soort ondersokjes die er voor zorgden dat sokjes niet uit getrappeld worden. Ik weet niet meer hoe ze heetten en ik was zelf aan het denken om misschien maar een paar te kopen...

12. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Zootjes over de sokken heen werkten hier het beste; die kreeg ze echt niet uit. 't is een investering maar je doet er maanden mee.

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    Ze heeft nog veel te kleine voeten voor zootjes. ben toevallig gister in de winkel geweest om te proberen

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik weet niet wat voor merk het is, maar je hebt van die dingen die je over de sokjes kan doen, speciaal tegen het uitschoppen van sokjes. misschien bij prenatal ofzo?

of, het makkelijkst, van die broeken met sokken eraan. of een mayootje

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,815
    3,343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik doe soksloffen over haar sokjes aan, scheelt ook wel....

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    zuch sokken. Ik zou ze wel eens met ducktape vast willen tapen, maar ja dat kan niet. dus 1x per uur trek ik hem zn sokken aan, en anders heeft ie maar koude voeten. En als we naar buiten gaan krijgt ie babie schoentjes aan zodat de sokken dan wel aan blijven. En als ik het echt zat ben, dan stop ik zn broekspijpen in zn sokken, maar dan trekt ie ze nog uit. Hij vind het fijn om op zn sokken te kauwen. Hem een ander paar geven helpt ook niet.

17. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Pas geleden heb ik de "sock ons" besteld. En moet zeggen, het werkt ECHT heel goed. Nooit meer sokjes die uitgaan, echt een wereldwonder :D

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    noppies! die heeft hij nog nooit uitgeschopt en de sokjes van Lief! blijven ook keurig zitten!

19. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Ewers!

20. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0