Ook Jorietje gaat voor IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jorietje, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Jawel, gister te horen gekregen dat wij op de "gewone manier" waarschijnlijk geen kinderen kunnen krijgen, dat was wel even janken natuurlijk :cry:

We zijn doorgestuurd naar Rotterdam en daar hebben we begin maart het intakegesprek voor IVF/ICSI.

Ik heb hier maar een topic geopend om het een beetje van me af te kunnen schrijven en wie weet hebben jullie nog tips/adviezen..
    Het enige waar ik als een berg tegenop zie, is dat ik mezelf moet gaan prikken met hormoonspuiten.. :(

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    helaas welkom in de MMM
    ik wil jullie alvast heel veel succes wensen, hopelijk hebben jullie aan 1 behandeling genoeg ;)

3. Niet meer actief

Helaas welkom hier...ik wens jullie heel veel succes!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Helaas welkom hier meid. Ik wens je heel veel succes en sterkte.

Liefs Zora

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas welkom! Wens jullie ook veel succes en sterkte! Hoop dat je snel zwanger mag worden.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heel veel succes, Jorietje!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Helaas welkom,
    Wij hebben ook begin maart onze intake voor ICSI, helaas heb ik dus nu nog geen tips/adviezen voor je.
    maar ik wil jullie wel heel veel succes en sterkte wensen!

Knuf Springmuis

8. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Heel veel succes enne: het spuiten valt echt reuze mee. Dat was nou juist het enige wat ik niet erg vond aan het traject. Al dat lange wachten vond ik veel moeilijker. Ik hoop dat het je mee gaat vallen!

9. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi hoi, welkom op dit forum. Hier ook een lotgenoot. Gister de eerste hormoonspuit gezet en het viel me zo mee! En ik had altijd een naaldenfobie kun je nagaan hoe bang ik was. Maar ik jaste m er zo in. Flink in je vetrolletje knijpen en dan voel je de prik niet. Echt niet.

En wat het hormoon betreft dat krijg ik al 5 maanden toegediend eerst van de verpleegkundige iedere maand een die n maand werkt om mn cyclus plat te leggen, en heb nooit iets van n bijwerking gevoeld . geen emotionele en lichamelijke bijwerking ,niks. Dus maak je niet te veel zorgen he. Succes

10. Angellady

Angellady Lid

12 sep 2007
    67
    0
    0
    Hoi,

Nou, ik mag nu ook beginnen met IVF. Ik ben 5 jaar geleden gestopt met de pil. En in maart 2006 kwamen ze erachter dat ik endometriose had. In juni 2007 geopereerd en na zelf geprobeerd om op de natuurlijke manier zwanger te raken, hebben we nu de stap genomen voor IVF. Ik ben vandaag gestart met de pil. Waarschijnlijk moet ik dit 15 dagen slikken en na de bloeding mag ik starten met prikken. Ik heb trouwens ook een naaldenfobie.
    Ik zie er ook heel erg tegenop, vooral omdat ik al een zoontje heb die ik zonder medische poespas heb gekregen. Hij is al inmiddels al 8 jaar.

Ik heb nu ook geen tips. Ik wens je wel veel succes, trouwens aan alle meiden die nu gestart zijn.

Groetjes Angellady.

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja dank jullie wel allemaal..
    Ik heb niet heel veel tijd om langs te komen, maar af en toe kom ik even spieken en mn hart luchten...

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi meid,
    helaas welkom in de mmm.
    je zult zien dat het spuiten straks heel erg mee valt.
    mijn vriendin (onze donatrice) is echt mega bang voor spuiten en naalden, maar heeft het toch gefixt om met ons de ivf te doen.
    ik vond het in het begin ook eng, maar valt echt reuze mee zoals de meeste meiden hier al beschrijven.
    heel veel succes ;)
    x lisa.

Deel Deze Pagina