Moet zeggen dat ik me echt wel anders voel deze keer!!!!! Ik heb steekjes en prikkeltjes in mijn baarmoeder.....moe en last van mijn borsten!!! Net ging ik plassen en had ik erna trekkerig gevoel in mijn liezen en het deed een beetje pijn!! Ooeeh ik kan niet wachten want ik heb wel een beetje het gevoel dat het raak is....maar het kan natuurlijk ook mijn lichaam zijn die mij voor de gek houdt.. Wie mag ook over een week tsten en voelt van alles!!! Kom we maken elkaar gek hier hahahaha
Hier precies dezelfde klachten als jij. alleen ipv pijn bij de lies heb ik pijnscheuten/steken bij het litteken van de keizersnede Ik vind het MEGA onwijs super rete spannend!!!!! Ik kan niet wachten tot ik eindelijk kan testen of mijn ongi me verlost van deze onzekerheid!
wanneer mag je testen??!! Trouwens ik ben al 2 dagen niet meer gaan ***** op de wc.....hahaha ja is ook een kwaaltje he!!!
26ste is nod, maar heb mn mannetje belooft te wachten met testen tot de 30ste. Dit keer willen we gewoon een duidelijke streep of duidelijk geen streep.
Hi Cindy hoe is het met je?? Spannend hoor, hopelijk is het raak voor jou!! Bij mij is het nog steeds vaag.. lijkt inmiddels of ik weer ongesteld ben geworden na 17dagen. Ik heb niet heel veel bloedverlies, maar gisteren eerst wat roze.. nu al de hele dag bruin/broedverlies.. vaag hé??? Ik weet ook niet wat dit nu is.... Nou ik zal voor je duimen!!! xxx
He Lientjelove...goed hier!!! Kan inderdaad innestelingsbloed zijn...oeehh spannend als het niet doorzet tenminste.. hoop het voor je dat het gelukt is!!
hier NOD rond 25 of 26ste.... Pffft spannend he? Ik voel ook van alles, maar wil ook weer niet te veel hopen... Misschien gewoon maar heel sterk denken dat het zo is en de boel afdwingen!
Hallo allemaal, Ook hier allemaal kwaaltjes. Helaas is mijn nod pas de 27e, dus ik moet nog even geduld hebben. En wat is dat moeilijk zeg!
Hallo! Ik moet nog 9 dagen wachten en dan mag ik gaan testen.. Heb ook last van allerlei kwaaltjes.. Als het goed is heb ik vandaag of morgen een eventueele innestelling.. Ben benieuwd, heb vandaag alleen flinke buikpijn gehad, maar of dat daar mee te maken heeft?? Zal toch echt het potje geduld moeten gaan openmaken..haha Hoe zit het trouwens met het slijmverlies na jullie eisprong? Voor de eisprong heb ik vruchtbaar slijm, en sinds 2 dagen heb ik papperig witverlies.. Wie nog meer?? Misschien betekend het iets of wel helemaal niets.. Succes iedereen..
Wanneer mijn NOD is weet ik niet precies, lees mijn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/175441-wanneer-testen-willen-jullie-meedenken.html Ik had dus gepland om 4 dec te testen maar heb zoveel kwaaltjes!! Sinds gisteren ook lekkende borsten. Niet veel, een druppeltje maar, maar toch.. Ik kon mezelf niet bedwingen en heb getest, tegen beter weten in. Negatief natuurlijk. Ik denk dus dat ik rond de 28e nog eens ga testen.. als ik het volhoud!! Spannend!!!!
Hier ook een paar dagen papperig witverlies, nu helder waterig verlies, best veel Had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook *duim duim*
Hoe moet ik dat waterig verlies voorstellen? Heb je dan een verbandje nodig? Ik had namelijk mijn verbandje vanmiddag ook nat, op het werk voelde ik ook dat er wat lekte van onder, dacht dat het bloed was maar niet dus..
Ik moet wel een inlegkruisje gebruiken anders is mijn ondergoed gewoon nat (niet doorweekt natuurlijk, maar goed vochtig) (lekker gesprek) Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap vanaf het begin gehad en tegen het einde werd het steeds erger. Idd dat lekker voel ik ook, heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld ben, maar gelukkig niet! Ik zal voor je duimen!! Hopelijk allemaal naar de augustus mama's
ooeeeh meiden spannend...........tja de klachtjes kunnen iets beteken of gewoon helemaal niets!!! Inderdaad een potje geduld opentrekken...grr... Ik mag vanaf de 28ste testen trouwens en dat duurt nog veels te lang
Wanneer is je ei geweest dan? Ik had na mijn ei ook niets meer, en vanaf 2/3 dagen geleden heb ik weer witachtig verlies..
ja ik weet niet precies wannneer mijn ei was, denk begin vorige week, had in ieder geval die doorzichtige afscheiding, bij afvegen merkte ik het ook en nu niks meer....is een goed teken toch?!