Dilemma...

Discussion in 'De lounge' started by Baby09, Mar 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ze heeft niet echt advies gegeven, wat ook logisch is.. ze kan niet zomaar zeggen ja stop maar met werken, maar zij denkt wel dat dat nu op t moment even beter is..(Dat is dus niet het gewoonlijke advies wat gegeven word bij een depressief, maar zij keek vanuit mijn situatie..) Ze heeft me ook gezegd dat ik me gevoel moet volgen en ik sterk genoeg in mijn schoenen sta om zo'n beslissing zelf te maken. Ik ga morgen een gesprek aan met mijn werk, kijken wat hun zeggen..

Dank je Aaliyah! Ik hoop het ook!!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Ik weet niet hoeveel uren je werkt, maar werk zorgt wel vaak voor regelmaat. Het is natuurlijk de vraag of je dit op dit moment aan kunt of niet..een keuze die je zelf moet maken!
    En als je er voor kiest, is het wellicht handig om dit met je leidinggevende te bespreken, zodat ze op het werk wel op de hoogte zijn van jou situatie en er wellicht meer begrip voor je opgebracht kan worden. Als je niks zegt, kan dit nog wel eens rare reacties opbrengen.
    Een en ander hangt dan ook weer samen of je dit wel financieel kunt handelen of niet..

Ik vind het wel ontzettend knap van je dat je naar de huisarts bent geweest en er voor kiest om eerst gesprekken aan te gaan met de psycholoog. Mijn advies is, om dit alles wat je hier hebt geschreven, met je psycholoog te bespreken. Wellicht dat hij/zij je kan helpen met het maken van weloverwogen keuzes.
    Hoe staat je partner hier trouwens tegenover??

Ook wil ik niets zeggen over je kinderwens, want ik snap dat je die niet zomaar aan de kant wilt zetten (zo zou ik denk ik ook denken)..maar meid, denk eerst aan jezelf! Tegen mij werd altijd gezegd; jij bent het middel tot..als je zelf niet goed in je vel zit, hoe wil je er dan voor zorgen dat een ander goed in zijn vel zit c.q. zich goed voelt! Ik bedoel hier niks mee, alleen stof tot nadenken.
    Uiteindelijk zijn je partner en jij degene die de beslissing maken en moeten doen waar jullie je goede bij voelen. Laat duidelijk zijn dat er in deze beslissing GEEN goed of fout is!

Meid, ik wens je heel veel succes en vind het echt top van je dat je zo open bent! Succes met je beslissingen!

Share This Page