Spannend! We zijn op de helft! Nou, eigenlijk hebben we nog niet echt een beslissing genomen. In eerste instantie hadden we die naam dus wel geschrapt, omdat het zoontje van de broer van mijn vriend dus zo heet... We zijn al heel lang opzoek naar een andere naam, maar we kunnen maar niks leuks vinden! Ik vind een jongensnaam uitzoeken gewoon heel moeilijk Nu blijft deze naam natuurlijk wel door mijn hoofd spoken, maar weet gevoelsmatig niet echt wat ik ermee moet. Ergens heb ik zoiets van 'we doen het niet' maar aan de andere kant stond ook voor ons deze naam al zo lang vast! We hebben het er eigenlijk ook niet met de directe familie (voornamelijk zus - rest van familie is ook niet echt in the picture zeg maar) van mijn vriend over want dat wordt immers de naam bekend. Dat is ook niet geheel de bedoeling. Vind het maar een moeilijke beslissing hoor!
ik zou het niet doen! Gewoon omdat ik het zelf niet zou willen. Daarnaast zou ik nooit nooit zeggen. Nu zeggen jullie het contact komt niet meer goed, maar je weet het echt nooit....
Ik zou het ook niet doen. Ik denk dat je niet openstaat voor een andere naam. Meid er zijn genoeg andere leuke namen. kop op!