straks als plurk 2 geboren is is plurk 2 en 2 maanden. ze kan uiteraard prima een eindje lopen. ik heb een hele fijne x adventure star kinderwagen. maar zit nu te denken wat wijsheid is. een meerijdplankje voor plurk kopen? alleen nu blijkt dat deze op mijn kinderwagen dus vaak niet passen maar man zegt dat ie em dan wel passend maakt. is erg handig. of koop ik nog een duowagen? ( niet al te dure ) maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet omdat ik mn eigen wagen gewoon nu ontzettend fijn vindt. grote wagenbak etc etc etc. het gaat eigenlijk alleen om bv een keer een middag te winkelen met 2 kindjes ofzo als ik alleen ga. de psz van plurk is toch te ver om te lopen met de kinderwagen bv. dus dan ga ik toch met de auto. dus als ik gewoon een eind ga wandelen met de kindjes kan plurk best een stukje lopen. ( maak het dan gewoon zolang zoals zij volhoudt) wat is wijsheid? en iemand toevallig ervaring met een x adventure star? ( zal wel niet want deze wagen is niet zo bekend)
Ik lees mee! Gister hadden mijn vriend en ik het er toevallig over wat we doen als de 2de er is.Hij vond een duowagen helemaal niets en zegt dan loopt die kleine gewoon los mee.Ik vind dit niet altijd even handig, omdat zoonlief nu alles op zijn kop zet als we ergens zijn en steeds weg wilt lopen. Af en toe wegzetten in wagen vind ik dus heerlijk Wij hebben nu ook een fijne wagen en ik zie mezelf ook niet lopen met een duowagen haha, vind die dingen nie zo mooi Baby in draagdoek of draagzak zat ik aan te denken, vanaf welke leeftijd mag dat dan ? Hoop dat je goede tips krijgt meid
ja zit nu ook ineens aan zon draagdoek nog te denken ja... ik denk dat ik maar voor zoiets ga en / of zon plankje. wil gewoon mn eigen wagen blijven gebruiken. en als ik echt lang en ver weg ga ga ik toch niet alleen maar met man of oma en dan kan grote plurk gewoon in een buggy. draagdoeken mogen volgens mij vanaf de eerste dag. maar sla me er niet op vast hoor
minimonkey valt wat tegen in gebruik. Draagdoek mogen ze van heel klein af aan al in. Verder zou ik niet kiezen voor een duo wagen. Ik ga maar héél zelden lange stukken weg met 2 kleintjes. Dus een uurtje het dorp in kan ze prima lopen. Ze houd hier ook netjes de wagen vast (vanaf het allereerste begin) . Als we wel met z'n 4en wat langer weggaan, dan hebben wij altijd nog een paraplubuggy... dus dan nemen we die mee. Maar een nieuwe wagen (of 2e hands) wagen zou ik zonde van het geld vinden denk ik. Tenzij je er vrij zeker van bent dat je hem net zo gemakkelijk daarna wéér verder verkoopt.
ja lees nu idd ook weer dat die mini monkey niet echt wat is.... nah zal me er iig nog es verder in gaan verdiepen. maar weet ook al wel dat zon duowagenhet zeer waarschijnlijk niet gaat worden. idd zonde beetje van het geld. plus dat ik dan 2 wagens en een buggy in huis heb staan. plus nog es een bolderkar. nee zal wel een draagdoek worden of een plankje. heb nog even om na te denken. bedankt voor alle tips
Hier hebben we met hetzelfde dilemma gezeten, maar wij hebben besloten er iig geen nieuwe duowagen bij te kopen. Zoonlief blijft gewoon naar de oppas gaan als ik eenmaal ben bevallen dus dat betekent dat ik 'maar' 2 dgn in de week met beide kids ben. Die dagen moet ik gewoon niet teveel willen. Boodschappen zou kunnen, zoonlief in het zitje van de wagen en de beeb in een buikdrager of de maxi-cosi in de winkelwagen. Wel willen we misschien als beeb wat groter is een duobuggy kopen. Maar nog niets besloten. Voor het weekend hebben we een buggy en de wandelwagen dus als we met z'n 4-en op pad gaan is er sowieso geen probleem....
ook ik lees mee, zit met t zelfde dilemma.... toch zit ik aan een duowagen te denken, zeker voor als ik alleen ben met die 2. Jamie schiet nogal snel weg met lopen... wat zeg ik rennen...!! ik zie me niet achter hem aan rennen met of een draagzak of de kinderwagen even te laten staan....
Mijn dochter was anderhalf toen mijn zoon 2 maanden geleden werd geboren. Lopen is hier geen optie dus. Ik heb pas met een mazzeltje de MacLaren Techno Twin gekocht. Een duobuggy dus waar een pasgeborene al in kan. Ben er erg blij mee; kan nu weer op pad met 2 kids. Draagdoek en sommige zakken kunnen zeker vanaf geboorte. Ik heb zelf een beco butterfly (ergonomische draagzak). Toen Daan een maandje oud was ben ik zo het dorp in gegaan: Daan in draagzak & Lotte in Buggy. Maar pfff... vond het wel zwaar hoor. Ik heb nog een oude duowagen van Phil & Teds in de aanbieding voor de geinteresseerde. Is ook een handige wagen met name als je hem vanaf thuis wil gebruiken. Ik weet nl. niet hoe hij is als hij is ingevouwen; heb ik nog niet gedaan/ geprobeerd. We hebben deze overgekocht van een collega maar omdat hij niet in mijn auto zou passen, heb ik nu die buggy gekocht. Dus die andere duowagen gaat nu weer marktplaats op. Hij is net zo groot als een normale wagen omdat de kindjes boven en onder zitten/ liggen. Ben je benieuwd welke wagen het is? Zoek dan maar eens via marktplaats op "kiwi explorer". Er staan er meerdere op. De onze is blauw met een donkerrood frame. Groetjes!
Onze dochter is 19 maanden als nummer 2 komt. En vandaag hebben we toch naar een duo wagen gekeken. Voor 200 euro heb je al een goede. Wij kopen deze wel, voor erbij. Want zo kan ik toch lekker even naar de supermarkt.
Plurkie meningen zijn verdeeld hihihi Duowagen ook handig zo te lezen in bepaalde situaties, maar best een groot onding vind ik t hihi. Draagdoek vond ik die van lodger ook wel leuk eruit zien bij een kennis...Draagdoek zie ik mezelf nie snel doen en draagzak mag vast nog niet zo snel...Himmm word goed nadenken! denk je dat jou kleine goed zal blijven staan op de meerijplank? Zie de mijne t niet volhouden namelijk, die is t liefst lekker vrij als ie niet vast in wagen zit...
Ik zou voor tijdelijk toch een duowagen kopen, gewoon via mp oid zodat je hem daarna weer kan verkopen. Nog niet eens zo zeer dat de oudste niet mee kan lopen met een dagje winkelen oid maar ze komen straks op een leeftijd dat ze erg gaan uitproberen en weg gaan lopen en dat juist....op de momenten dat het niet uit komt. Onze jongste is net 2 en vandaag zonder buggy mee naar de stad, we moesten even naar 2 winkels. Nou dat ging eventjes goed, totdat ze het zat was en de benen nam. Nu was manlief erbij om ook op haar te letten en opzich loopt ze niet ver maar als je nog een kleintje in een wagen hebt ben je lang zo snel niet om erachteraan te rennen. Hier is ze normaal geen wegloper en luisterd goed.
Ik zou voor een meerijd plankje/stoeltje gaan. Je hebt kans dat ze tegen die tijd niet graag meer in de wagen gaat ( Levi wil tenminste zelf lopen,fietsen etc ) en dan zou het toch zonde zijn om nog geld aan een duo wagen uit te geven