hallo, ik ben ongeveer een jaar aan de pil en vergeet het bijna nooit! nu ben ik deze maand één keer de pil vergeten, maar de dag daarna wel gewoon geslikt, maar heb toen wel sex gehad. volgende week heb ik mijn stopweek, maar ik heb al een week steeds erge steken in mijn onderbuik! het komt steeds weer terug en ik heb het idee dat het steeds erger wordt. nu ben ik bang dat ik zwanger ben, is dat mogelijk? ik wil het namelijk ECHT NIET!
zit maar 1 ding op al is de kans denk ik vrij klein, maar gewoon afwachten en daarna een testje erop wagen als je niet ongesteld word..
Als je hem een jaar lang netjes geslikt hebt en je hem 1 keer vergeten bent is de kans heel klein maar wel aanwezig. Doe voor de zekerheid een test in je stopweek, ook als je "ongesteld" geworden bent. Door de pil zou het zomaar kunnen dat je wel een bleoding krijgt.
ik zal afwachten.... kijken hoe het verder gaat met de buikpijn. bedankt in ieder geval voor het advies
In principe is de pil nog steeds veilig als je 1 pil vergeet. Dit is 2 jaar geleden uit onderzoek gekomen, en dit advies word tegenwoordig gegeven. Je kan dus niet zwanger zijn. Probeer niet te veel te stressen, want stress stelt je menstruatie uit. Die steken in je buik kunnen ook voortekens van je menstruatie zijn