Hoi allemaal, ik weet niet of deze al een keer is geplaatst. Het gaat om de Amerikaanse versie van X-factor zeg maar. Daar heeft een meisje van 11 (op dat tijdstip) auditie gedaan. Luister maar naar de auditie van haar en de totaal verbouwereerde jury! Ik kreeg ontzettende kippenvel. Wat een stem heeft die meid zeg. Ze heeft ook een kerstliedje uitgebracht, wat gelijk op nr. 1 stond.... http://www.destentor.nl/show/article919700.ece
heb het al eens gezien... idd ongelofelijk! Wat een stem! Echt mooi! Vind het kerstnummer van haar ook wel leuk.
Wow! Lijkt wel alsof iemand anders het nummer zingt.... Klinkt niet als een 11 jarige, maar wel errug goed!
Tjeezus! Echt goed, mijn hemel wat een stembeheersing! En dat voor iemand van die leeftijd, ze klinkt inderdaad wel wat ouder, maar jemig wat goed!
mag ik tussen die positieve berichten zeggen dat ik het niet goed vind? schreeuwerig....geforceerd eigenlijk, en inderdaad een kinderstem die een volwassene nadoet.. (gelukkig zijn er veel mensen die het wel mooi vinden haha)
AMAZING! Wauw wat een stem voor zo'n klein meisje ik heb dit nog nooit eerder gehoord . Menig volwassene doen dit haar niet na! xxx Jet