Nee sorry kom er niet vandaan ik kom Uit Hellevoetsluis... Maar ben wel zwanger en aanwezig hihihi....
Wel zwanger niet in de buurt van Eindhoven .... althans nog niet. We zijn bezig om naar Eindhoven te verhuizen maar dat gaat nog even duren helaas. Maar hopelijk zo snel mogelijk die kant op
Leuk Gemert daar ben ik opgegroeid,.. Waar woon je ergens.. En gefeliciteerd trouwens.. Geen andere banner?
wat is precies het doel van dit topic? ik wil een beetje voorkomen dat we topics krijgen van elke stad in nederland. dit hebben we eerder gezien. dus als de topic starter mij een pbtje kan doen? groetjes
dat heeft niet iedereen ingevuld ruzaldo maar na mijn idee hebben we al eens een eendere topic gehad vandaar de vraag van Natasja
inmiddels een andere banner durfde die dag nog niet haha Ik woon in Elsendorp (gemeente Gemert maar dat is zo inieminie dat kent niemand haha
Ja ik zag geloof ik een dag later al dat je toch een banner had geplaatst. In het begin durfde ik het ook allemaal nog niet te geloven hoor.. En ik ken Elsendorp natuurlijk wel