dilemma

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door luna25, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb de Mutsy Slider en deze kan heel compact ingeklapt worden. Wel prijzig nieuw, maar wij hadden een complete aanbieding met alles erop en eraan voor €700,- (wagenbak, wandelinzet, regenhoes, voetenzak voor wandelwagen, adapters voor maxi-cosi) Je kreeg er een maxi-cosi bij maar wiij wilden een andere en kregen extra korting. Maar misschien 2e hands niet. De duwstang kan aan de wagenbak blijven zitten als je deze van het onderstel aftilt en dan blijft er een heel compact onderstel over waar ook nog 2 grote wielen vanaf kunnen. Ideaal! Wij hebben deze uitgezocht omdat ik een Ford Ka heb en dus ook niet al teveel ruimte. Omdat ik een airbag heb die ik niet uit kan zetten moet de kleine achterin in de maxi-cosi en zet ik de wagenbak maar op de voorstoel. Maar bij nieuwere auto's kan je de airbag uitzetten en dan kan de bak makkelijk op de achterbank staan. Er staan veel van deze wagens op marktplaats in ieder geval.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben de Mura 4. Past prima in onze Fiat Panda. Reiswieg kan achter de bijrijders stoel. Meestal gebruiken we reiswieg voor als we hier in de buurt dingen doen. Als het nodig is, gaat ie wel gewoon mee.

3. luna25

luna25 Actief lid

12 jul 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    weet iemand of de mura 4 ook op andere plaatsen goedkoper te verkrijgen is
    op marktplaats staan ze eigenlijk niet.
    weet iemand anders waar je ze kan kopen bv bij babypark
    vind ze daar best aan de prijs.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Als je heel even geduld hebt, dan kan je 'm van mij overnemen hoor :D. Helemaal compleet met reiswieg en al. Ik wacht nog even de 12 weken echo af, maar daarna gaat 'ie in de verkoop. Mocht je interesse hebben, pb me maar ff.

5. luna25

luna25 Actief lid

12 jul 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    hey laris

super bedankt voor je aanbod. ik stuur je even pbtje
    maar ik ben zelf ook nog niet zo ver in de zwangerschap

waarom doe je hem weg? als je net ook zwanger bent ;)
    zie je banner namelijk hihi

xx luna

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heb je gepb-t!!

Deel Deze Pagina