Het lukt maar niet...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rishdis, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rishdis

Rishdis Nieuw lid

Jan 21, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

In maart ben ik twee jaar gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger. Ook nog nooit een miskraam gehad. Het lukt gewoon niet! Mijn man en ik zijn allebei onderzocht en mankeren niks. Sterker nog mijn mans zaad is optimaal. Maar ja. Inmiddels ga ik deze maand beginnen met de vierde poging IUI gecombineerd met hormonen. Ik vind het allemaal zo onwerkelijk. Elke maand weer die teleurstelling en het lijkt erop dat die steeds harder aankomt. Ik begin de moed en de hoop steeds meer op te geven.
    Ik hoop dat iemand zich herkent in mijn verhaal, kan vertellen hoe je het beste om kan gaan met de teleurstelling en vertrouwen houdt dat het toch goed komt.

Groetjes, Rishdis

2. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Hoi Rishdis,

Wat verschikkelijk voor jullie zeg. 2 jaar. Dat is ergb lang.
    Ik denk dat ik me ook niet kan voorstellen hoe je je voelt.
    Wij zijn nu bijna een jaar bezig. Vanmorgen weer ongi geworden.
    Voelt verschikkelijk. Maar 2 jaar.........?
    Bah

Sterkte!!

3. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Vervelend om te horen meid!
    Zelf ben ik net bezig maar mijn tweelingzus en haar man zijn nu ook alweer 3,5 jaar verder en de is medisch gezien niks mis... het wil bij hun gewoon niet lukken.:x

Om toch positief te zijn: Mijn collega heeft jaren geprobeerd zwanger te worden terwijl er medisch ook geen reden was waarom niet lukte toch plotseling zwanger geworden!;)

Heel veel sterkte meid!

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik herken deels je verhaal... Bij ons zijn wel degelijk problemen en ben alweer dik 2,5 jaar bezig zonder ook maar 1 zwangerschap.
    Kan alleen zeggen, dikke knuf en hopelijk is het snel een keer raak!

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis ik wil je heel veel sterkte en positieve kracht geven om door te gaan.
    Ik herken je verhaal zeer zeker en dat je het soms even niet weet is niet gek , maar geef het niet op , zo lang je kansen hebt grijp ze .

Ik kan je alleen nog aan raden je hier op het forum goed in te lezen er zijn een heleboel meiden die weten wat je voelt , daar zal je versteld van staan.
    Lees maar eens in het deel vruchtbaarheid !

Hele dikke knuffel

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Wil je alleen maar even sterkte wensen! Bij ons duurde het ook 2 jaar, geen med. redenen waarom het niet zou lukken. Ineens was ik zwanger

7. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    tis zo moeilijk he om dan toch nog te vertrouwen of hoop te blijven houden! kvind wel positief dat bij jullie allebei alles goed is! wij zijn ruim een jaar bezig nu en ik laat nu al de moed zakken:) mijn vriendin werkt in de kraamzorg zij heeft al ZOVEEL gezinnen gehad die 2-3 jaar moesten wachten op hun 1ste kindje en dan ineens zijn ze toch zwanger! hier moet ik vaak aan denken als ik ff nie meer zie zitten..
    Sterkte hoor!!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heel veel sterkte en succes!!

Share This Page