Zolang je het maar aanmaakt met water dat net van de kook is mag je Friso comfort ook mengen, er rekening mee houdend dat Friso comfort ook licht HA is...meng je met standaard dan verlies je het HA-effect, meng je het met HA dan behoud je het effect wel.
Ik ben niet meer zo'n fan van de friso nu ik heb gezien hoeveel blijer en relaxter mijn zoontje nu is en dat al in 3 dagen tijd. Hiervoor was het 2 weken lang elke avond 20 minuten huilen, echt alsof die pijn had. Nu al 3 dagen niks! Amper spugen, goed poepen zonder olie of lactulose, niet meer huilen uit het niets, ik heb een totaal ander ventje. Gelukkig geeft een meid in mijn omgeving friso en zij is net bevallen in april. Ze heeft het nogal moeilijk en zit in een hele bizarre situatie met haar kindje (geen eigen woning, geen eigen spullen voor de baby, ze zit in een soort van vrouwenopvang voor vrouwen met kinderen). Ze heeft al een bulk kleertjes gekregen van mij en ze krijgt de friso er nu bij Dus dat is ook opgelost
Je kan best over proberen te gaan op een ander merk wat goed verkrijgbaar is bij de winkels. Mijn dochter spuugde bijvoorbeeld van bon bebe alles onder!