Ik kijk even mee. Al heb ik nu even geen geld voor een tattoo. Tattoo Letters ontwerpen | sierletters voorbeelden Ik vind hier de coco cola style wel erg mooi. Alleen de letters wat te dik.
Ik had een foto mee van wat het worden moest en het is helemaal anders geworden, van de plek tot het lettertype Werd voor de computer gezet om een lettertype uit te zoeken en ik kan je zeggen dat er heel veel verschillende lettertypes zijn...ik ben voor deze gegaan:
View attachment 250293 Door de foto lijkt hij erg groot maar dat valt mee,ongeveer 8-9cm en staat aan buitenkant pols/onderarm.
Foto is beetje raar/scheef genomen Baal nu wel dat ik niet meer weet welk lettertype het was, want wil graag de naam van 2e in dezelfde letters eronder hebben..
Ook al zo mooi! Als je naar de zelfde tattooshop gaat hebben hun het lettertype misschien nog wel, of kunnen ze het namaken?!
ik heb deze laten zetten in 2010 van onze 1e dochtertj nu moet ik nog steeds er 1 zetten voor onze 2e dochtertje maar waat?en wat ? pfffff
Wendelaa: ja daar heb ik 3 goude armbanden met beeldels eraan van me kinderen elke maand toen ik zwanger was ging ik er 1 bij zetten begon met1ste maand met snoopy omdat de oudste een snoopy kamer had (nu op zoek naar woezel of pip ) omdat de jongste een woezel en pip babykamer heb 2e speen 3e meisje schoen 4e 2 voetjes 5e en fles 6e 2 meisjes koppjes met hun naam erin 7e een vlinder 8e poppenwagen 9e een ooievaar met een baby eraan 10e de begin letters van mijn 2 meiden M.S en dan is tie vol hwaaaa en dat vind ik dan zo zonder om niet meer te dragen dus daarom vind ik het dan niet mooi om nog een tatoo daar op te zetten of staat dan niet stom 2 polse? of die pols die ik nu heb van de oudste daar onder van de 2e haar naam en geboortedatum achter te doen en met die zwarte lijnen weer bij te trekken dat tie erbij hoort of wat het dan een zooitje ? ik twijfel steeds