Ik heb al een tijd niks van me laten horen. Mijn zwangerschap liep helaas erg zwaar. Door het stoppen van mijn medicatie voor me adhd ben ik erg depressief geraakt en ik kon bijna niks meer. Het enige wat ik nog wilde was slapen huilen en in me bed liggen. Mijn vriend had het hiermee erg zwaar, hij kon amper wat voor me doen, aanraken was niet mogelijk ik sloeg zijn handen weg en ik schold hem uit. Werken lukte ook niet meer en ik ging de ziektewet in. 3 maanden gingen er voorbij en ik kreeg via de huisarts gesprekken met een psychiater, die me uiteindelijk medicatie gaf die niet schadelijk was/is voor de baby maar wel mij een stuk kan helpen en rustig kan houden. Het is geen ritalin maar een antidepressiva. Het heeft niet de werking die ik hoopte maar het gaf me wel veel meer rust! Ik begon weer een beetje bij te komen, kon weer stapje voor stapje genieten van dingen. het ging steeds beter en ik voelde me eindelijk weer happy, alleen kreeg ik toen lichamelijk veel klachten. Bijna alle kwaaltjes die er zijn kreeg ik wel. Gelukkig kon/kan ik er redelijk mee omgaan en val ik niet terug in de depressie.. Nu zijn we inmiddels 36 weken zwanger en het gaat erg goed. Ik voel me goed en ben klaar voor de bevalling! Soms voel ik me wel eens schuldig tegenover mijn kleine meid ( we krijgen een meisje, wat niemand verwachten iedereen dacht een jongen) Dat ik me zo rot heb gevoelt en ben dan ook bang dat ze er iets van mee heeft gekregen. Maar ik heb wel hulp gezocht dus dat is dan wel positief!! Nu is het de laatste loodjes nog, en dan kan ik hopelijk enorm genieten van mijn prinsesje. Ik heb onwijze steun gehad van mijn vriend, die is bij me gebleven en heeft alles over zich heen laten komen, want hij wist dat ik er niks aan kon doen. En wist dat ik hieruit zou komen.. Nou ik ben van plan om weer lekker flink op het forum te zitten want ik vind het toch wel erg gezellig
Goed van je dat je er hoe dan ook weer positief instaat. Erg fijn dat je de laatste weekjes nog kan genieten. Straks is jullie wondertje er. Veel plezier!
Welkom terug! Goed van je dat je rr weer uit aan het krabbelen bent!! Heel veel succes met de laatste loodjes!