bij mijn vorige bevalling heb ik een keizersnede gehad ivm onsluiting die niet verder wou dan 4 cm (17 uur weeeen gehad) hart dat op en neer ging koorts scheef liggend hoofd van het kind nu moest ik vorige week naar de gyn heb hem gevraagt over hoe straks bij deze bevalling want ik heb erg weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam heeft mij vaker in de steek gelaten zegt de gyn mij dat ik zelf mag keizen wat ik wil natuurlijk of een keizersnede volgende week gaan we ook kijken als een keizersnede ook noodzakelijk is (wat ik hoop want dan hoef de keuzen niet meer te maken) ik heb de hele tijd al geroepen van als ik mag kiezen doe mij maar een keizersnede maar nu puntje bij paaltje komt weet ik het niet meer
Je geeft zelf al aan dat je weinig vertrouwen hebt in je lichaam. Dan zou ik voor n keizersnee gaan.. Maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Je moet doen wat je zelf denkt dat t beste is. Succes iig!
Zolang je het idee hebt ontspannen aan een natuurlijke bevalling te kunnen beginnen zou ik zeggen wacht af of het wel of niet kan en maak dan de keuze samen met de gyn. Maar als je denkt dat je tijdens de weeen zo in de stress gaat schieten dat je bang word. Daarmee help je bevalling ook niet echt op gang en word het volgens mij alleen maar een groter drama. Moeilijk meid, maar zo'n besluit moet je echt zelf nemen. Volg je gevoel.
Ik denk dat ik voor de keizersnede zou gaan. Als je al niet met 100% vertrouwen je bevalling moet beginnen dan dank ik dat het misschien nu ook niet vlot. Als je keizersnede niet is tegen gevallen zou ik er gewoon voor gaan zodat je op een uitgeruste manier met je nieuwe kindje in je arme kan starten.