Dilemma

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zouden jullie doen morgen...

1. Borkum, Duits waddeneiland

2. Appelscha, Duinenzathe pretpark

3. Drouwenerzand pretpark

4. Iets anders:.......namelijk......

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat zouden jullie doen:

We hebben morgen een uitstapje gepland met nog 2 stellen en onze kinderen van allemaal 4 jaar. De jongsten van 2 en 1 gaan niet mee.

We wilden eerst naar Borkum(duits Waddeneiland) Welkom op Borkum - Noordzee eiland met hoogzeeklimaatmaar twijfelen ivm het weer morgen.

Wetterbericht für morgen in Borkum, Deutschland - wetter.de

Als we niet gaan dan wordt het Drouwenerzand Het voordeligste pretpark van EUROPA of Duinenzathe Attractiepark Duinen Zathe het meest bekende pretpark van Noord Nederland. in Appelscha. Wat zouden jullie doen:

1 Borkum
    2 Appelscha
    3 Drouwen

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ik ken alleen drouwenerzand en daar ga ik zelf nooooooit meer naar toe al kreeg ik het voor niks.
    wat een tokkievolk komt daar op af zeg. omdat het all-in is zitten ze daar om half 11 al friet, frikandellen en krokketten weg te Freten gewoon. gooien met eten naar elkaar want ja tis toch gratis. echt te erg gewoon. jammer want het park opzich is best aardig en het personeel vriendelijk. dus als je tegen asovolk kan gaan maar anders niet doen

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

oo wat een vervelende ervaring, ik heb gelukkig wel goede ervaringen met drouwenerzand (echter ben ik daar jaaaren terug voor het laatst geweest) hoop toch echt dat de mentaliteit niet zo blijvend veranderd is.

4. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wat dacht je van de sprookjeshof in zuidlaren? zit ook een overdekte speeltuin bij.

Ik heb ook betere verhalen over appelscha dan over drouwerzand gehoord. idd de tokkies gaan meer die kant op.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm dat heb ik al heel vaak gehoord :)

6. Polletjepiek

Sprookjeshof is mijn dochter gisteren al geweest met opa en oma.

7. Polletjepiek

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn vorige week langs Drouwenerzand gereden en het zag er werkelijk zwart van de mensen. Hou daar dus rekening mee. Drouwenerzand is behoorlijk populair, omdat de entree een stuk lager ligt dan bij andere parken. Mijn voorkeur gaat uit naar Appelscha-Duinenzathe.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ja is echt jammer hoor want wat ik al zei: het park is best aardig voor die prijs en het personeel allemaal even vriendelijk maar jeetje. wij stonden op een gegeven ogenblik in de rij om dus ook 1x gewoon wat te eten te halen... voordringen, gewoon 15 kroketten tegelijk op een bord ( en dan even later de helft weggooien of beter gezegd onaangeroerd op tafel laten staan. rotzooi maken bij het drinken. toen het eventjes regende en alles naar binnen ging zaten mensen gewoon frikandellen en friet naar elkaar te gooien. hele tafels en stoelen bezet houden met tassen en jassen. pffff echt nooit meer;)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zeg julianatoren !!

11. knap

knap Niet meer actief

Ik zou het park wel eens willen zien waar je patat en frikandellen en dergelijke zo makkelijk kunt eten. Hihi.. Daarom zou ik daar nieuwsgierig naar zijn.

Maar ook omdat het mij een leuk park lijkt. ( en een tokkie ben ik toch echt niet hoor).. Neem aan dat daar ook ( normale mensen komen die gewoon netjes eten).

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    nou echt 85% is echt gewoon tokkievolk. voor mij veel te veel;)

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    En anders speelstad oranje?! Dat gaan wij morgen doen! ;)

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Waar zie je dat het all-in is? Alleen als je zo'n arrangement neemt toch?

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Qua weersverwachting.. Drouwenerzand is ook niet overdekt hè!

Wij zijn 2 jaar gelee geweest daar. Idd behoorlijk raar eetgedrag zeg maar en veel wespen omdat iedereen veel te veel eten grijpt en het zo laat staan! Maar t is voor de rest erg leuk ;)

16. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik zou gaan zwemmen.
    Lekker binnen.
    Of speelstad oranje.

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oo dit vind ik echt heel erg om te lezen hoor, lekker voorbeeld voor de kinderen zeg, en het personeel dan zeggen die daar niets van (niet dat dat uberhaubt zou moeten) ben nu blij dat ik er jaren geleden ben geweest, toen was het gewoon gezellig, mensen waren netjes en het eten werd niet verpest echt sneu dit voor zowel het park als de kinderen van die tokkie-ouders :(

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben beide vd week gedaan, erg leuk idd!

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ligt er aan waar je woont.. wij zijn dinsdag naar irrland geweest, was grandioos!

Deel Deze Pagina