Hoi, Wie is hier wel eens geweest en kan mij vertellen wat er precies all in is... Dus welke soorten frisdrank bv... En een kind tot en met 2 is dan mijn zoontje van 2 jaar ook nog voor niks? Alvast bedankt
Wel een aardig aantal jaren geleden, maar toen was het entree betalen en kon je daar naar hartelust patat en frisdrank halen. Dus cola, sinas, sevenup en nog een paar.
Wij zijn er vorige week geweest en er zat patat met saus, frisdranken(cola, cola light, sinas, 7-up, sinaasappelsap en appelsap)koffie en thee, warme chocomelk en softijs gratis bij in.
geen snacks of waterijs, die kun je wel allemaal kopen. Wat inclusief is, is echt alleen de friet (wel echt lekkere met paprikapoeder!), mayo, curry, cola (light), fanta, sprite, appelsap, sinaasappelsap, koffie, thee en softijsjes.
Ik ken irrland zijn we vaker geweest. En aangezien wij allemaal nogal pretpark gek zijn en dit jaar al euro disny, efteling, duinrell, movie park en bobbejaanland hebben gehad dachten we een keer wat anders te gaan doen waar we nog niet geweest zijn
ik vond kalkar niets voor de kleintjes... al eens in kettlerhof geweest? Ketteler Hof - Der Mitmach Erlebnispark | Startseite..
Ik vind Kalkar juist superleuk voor de kleintjes. Hebben ook een speciaal gedeelte van het park ingericht voor ukkies