Wij weten sinds kort dat wij een jongen krijgen.. Helemaal leuk natuurlijk Alleen wij hadden wel een meisjes naam en geen jongensnaam. Nu hebben we wel deze namen maar vind het zo lastig. 1. Milan 2. James 3. Liam Wat vinden jullie en of nog leuke ideeën?
Milan staat ook op ons lijstje. James vind ik zelf ook erg leuk! Minder populair en een stoere gangbare naam. Liam vind ik wel leuk maar niet geweldig.
James, leuke naam! Een naam die je niet veel hoort, maar die (bijna) iedereen wel kent en internationaal erg handig is.
Ik vind milan en liam het leukste! Maar het is jullie zoontje, en jullie moeten er helemaal achter staan, misschien helpt het om de voornaam en de achternaam vaak te zeggen? misschien kan je er dan aan wennen??? of dat je zoiets hebt van deze naam klinkt toch leuker?? Heel veel succes met het kiezen van een naam! het is en blijft lastig
Vind het alle drie erg leuke namen. Mijn voorkeur gaat uit naar James. Een vroeger vriendje heette zo en dat was een heel leuk jochie. Stoere naam en tijdloos!
James, hoe vaker ik hem hoor hoe leuker ik hem vind Milan hoor je nu heeel vaak en ik vind het bij een klein jochie beter passen dan bij een volwassen kerel. Liam vind ik leuk, maar vind het lastig dat hij op 2 manieren uitgesproken wordt. Wij hebben een uitspraak Liam en Lium in kennissenkring. James is lekker duidelijk
2 van de 3 namen staan boven aan mijn lijstje, maar die hoor je ook allebei heel erg veel (Milan en Liam). Ben alleen (nog) niet zwanger, dus het kan zo maar veranderen, omdat je de namen nu zoveel hoort. Vind James ook een erg leuke naam.. Lastig dus
Liam vind ik geweldig onze eerste zoon heet zo. Milan wilde we voor de tweede, maar een goede vriendin van mij noemde haar zoontje Milan. Dus hebben wij een andere naam verzonnen. Maar ik vind het persoonlijk dus beide prachtige namen!! Succes met kiezen