Meer eetlust vanaf 23 weken, wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bo20, Sep 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hi meiden,

Ik heb sinds een week of twee meer eetlust, geen grote porties maar meer dat ik het liefst de gehele dag iets te eten wil hebben. Mijn buik is ook sinds een paar weken echt aan het groeien. Omdat ik geen tonnetje wil worden, vraag ik me dus af: moet ik hier aan toegeven of niet? Ik eet overigens over het algemeen gezonde dingen. Zoals havermout, salades, fruit, soms een koekje tussendoor.. :)->)..

2. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    gewoon aan toegeven, want je lichaam geeft aan het nodig te hebben, wel inderdaad gezond blijven eten.

3. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hier ook wel maar geef niet altijd eraan toe! Je hebt nl echt wel extra nodig maar niet continue. Merk dat soms iets kleins ook al genoeg is bij mij. Bijv halve eierkoek terwijl ik die hele ook wel lust maar bewaar de andere helft dan voor t 2e moment. Anders wil ik dan gerust weer een hele hihi

4. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    lekker aan toe geven straks kan er ook weer een periode hebben dat het wat minder wordt , had ook vanaf 22 weken meer trek en nu met ietjes meer dan 25 weken moet ik weer geen avond eten :( dus lekker eten zou ik zo zeggen ;) even voorraadje kweken

xx

5. daantje1987

May 14, 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ooohh Bo20 daar heb ik ook "last" van! Sinds een week ongeveer...
    Afgelopen zondag 3 bruine boterhammen op voor mijn ontbijt (om 11.00) en daarna om 1u voor de lunch twee krentenbollen :$

Ik lijk echt onstilbare honger te hebben, maar ik probeer er alleen aan toe te geven met iets "gezonds", zoals een cracker of een stuk fruit ipv koekjes ofzo...

Share This Page