Bamboeclub

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Hey,

zijn er meer peuters/kleuters lid van de bamboeclub van het WNF? Heb net de oudste lid gemaakt nadat het gratis proefnummer zeer goed ontvangen is. Hij is dolenthousiast.
    Hij heeft sowieso een dierenfiep, vooral (wal)vissen en haaien en insecten.
    Maar is natuurlijk ook leuk voor de jongste twee :D

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik wil dit wel voor onze dochter maar weet nog niet wanneer. Ik had het zelf vroeger ook maar kon toen geloof ik al lezen.

3. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ja mijn dochter is er ook altijd heel enthousiast over geweest. Nu is ze door naar de rangerclub en heeft de Tatam. (Schuiven ze met 6 naar door)

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon van 5 is lid. Leuk magazine (wel wat simpel nu) en een mooi kortingsbonnenboekje!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd vanaf welke leeftijd het leuk is!

Mijn dochter is nu 3...

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja de oudste is lid van de rangerclub.
    Hij vindt het fantastisch! Maar is de laatste tijd ook helemaal geobsedeerd door de wilde dieren ( vooral haaien ).

De jongste van 4 vindt het niet zo heel erg boeiend.

7. Storm

Storm Niet meer actief

Ik was zelf vroeger lid van de Tam Tam.
    Mijn zoontje is bijna vijf, kan zelf ook nog niet lezen, maar het blad is ook zeer geschikt om voorgelezen te worden. En de plaatjes spreken voor zich. Mijn zoontje van drie vind hem ook wel leuk, maar heeft de interesse nog niet om er net als zijn broer dagen mee te zeulen. :D
    Mijn dochter is nog wat te jong. Vind er nog niet veel aan, maar die is net twee.
    Ik had een tam tam en een pipapanda aangevraagd omdat ik twijfelde. Mijn zoontje had duidelijk zelf de voorkeur voor de pipapanda.

Deel Deze Pagina