Jaja.... nog even en dan gaat mijn zoontje naar de grote school. Maar eerst mag hij nog trakteren op de psz. Maar wat.... wil graag iets knutselen. Ik ben nog aan het twijfelen tussen buurman en buurman of uiltjes. Misschien leuk om traktaties te showen.. Ook om wat inspiratie op te doen.
Heb deze vorige week gemaakt voor mijn dochter van 7. Normaal ben ik van de kleine kadotjes en snoep maar ze wilde graag fruit . Nou super. Ook zijn de klassen erg groot ( kleinste heeft 27 kinderen) dus goedkoop is het ook niet Uiteindelijk is het een bakje fruit geworden, met gekleurde prikker , spekje en folie
Ik spiek even mee, aangezien ik nog amper een maand heb voor de ellende van trakteren weer begint haha. Waarschijnlijk heb ik geluk, want hij heeft aangeven stokjes met fruit er op te willen trakteren
Je hebt op facebook ook een leuke pagina met heel veel inspiratie, kinder traktaties. Daar heb ik ook al wat vanaf gehaald
Toen mijn dochter van basisschool wisselde heeft ze een mini bloempotje met een zakje vergeet-mij-niet zaadjes en een doosje snoepjes erin uitgedeeld. Op de achterkant van het zakje stond haar naam.
Ik heb dit jaar een dora rugzak gemaakt maar die heb je ook wel in diego. Met daarin een kleurplaat van diego en dora, kleurpotloodjes en knijpfruit en daar een kaartje aan "Ik zal jullie missen maar zeg het toch luid. Ik knijp er tussen uit" Dat jaar daar voor op koekiemonster. In de mond een ontbijtkoekje en in het bakje er onder een roltoeter en rozijntjes. Met een kaartje er aan waar ik een ballon aan vast gemaakt had. View attachment 418841 View attachment 418842
Toen ons dochtertje drie werd heb ik van plastic bekertjes paddestoelen gemaakt. De hoedjes van de paddestoelen had ik van internet uitgeprint en toen hebben mijn man en ik 's avonds op de bank lekker zitten freubelen. Ja, je moet er dus wel even tijd voor uittrekken, maar uiteindelijk hadden we de grootste lol. De bekertjes had ik gevuld met een doosje rozijntjes, een feest-toeter en nog een klein speeltje van de Action.
Mijn zoontje heeft vorige week deze uitgedeeld met een danoontje. Vorig jaar had ik egels gemaakt met een doosje krentjes. De egels waren veel werk. Dit stelde daar bij niet zoveel voor. Een avondje freubelen.
ons zoontje was gisteren jarig, vandaag getrakteerd op het kdv. ipv koekiemonster hadden wij elmo, en dan de mond uitgeknipt en filter zakje erachter. doosje krenten erin en klaar! zoontje werd 2 jaar dus vind alles nog leuk gelukkig