Hallo dames Ik en mijn man zijn sinds kort bezig om weer zwanger te raken. Ik ben met ovulatietesten begonnen en deze gaf aan dat ik rond de 16 a 17de van april me eisprong ging krijgen, terwijl mijn menstruatie begon op 6 april. Nu zit ik dus 2 a 3 dagen voor mijn NOD, maar heb sinds een week echt last van me onderbuik met name links en ik ben erg moe, hierdoor ben ik dus begonnen met testen op een evt zwangerschap op 31 april omdat ik dit herkende van mijn vorige 2 zwangerschappen. Nu ik dus met de testen ben begonnen, ben ik erg onzeker geworden of ik echt dat tweede streepje zie of niet. Of ben ik nu echt te vroeg begonnen met testen want anders zou evt maandag 4 april me NOD zijn. Ik hoop dat jullie mee willen kijken naar de foto en misschien een berichtje achter willen laten wat jullie er van denken wel of niet zwanger??? Groetjes
Wie heeft deze testresultaten ook zo vroeg gehad, zo licht streepje, en bleek toch echt zwanger te zijn? Groetjes
Ik zie ze duidelijk. Ze zijn nog licht maar zie ze goed. Over 2 dagen weer testen. Elke 2a3 dagen dubbelt het hcg dus zou hij moeten oplopen. Nog even geduld maar ziet er belovend uit. Succes!
Hoi Doetie Ben blij om te lezen dat je ze ook ziet, de eerste vindt ik wel een (tuur) streepje Maar ze staan er dus echt. Ik moet inderdaad dan nog maar even wachten met testen(als me dat lukt ben nu zo nieuwsgierig en onzeker) hopen dat het streepje dan duidelijker is geworden. Maar zonder hcg kan de test toch ook niet positief zijn? Ik gebruik verder geen hormonen of medicijnen.
Dank jullie wel allemaal voor het meekijken. Doet me erg goed en ik hoop ik straks duidelijker streepjes krijg met de dagen. Ik duim ook erg hard.
Lilaa, Ik hoop het ook dat ik een knalstreep mag zien, dank jewel. Zonnebloem 92, dit is ronde 2 mag dus van heel veel geluk spreken als het zo zou mogen zijn, als het inderdaad raak is.
Mirjam2112 Dat geeft me goede hoop om te lezen dat jij ook zo bent begonnen voor NOD. Weet jij nog wanneer je een knalstreep hebt gehad?
Ik snap dat je erg benieuwd bent. Het is ook spannend, vooral als het pril is. Het hcg dubbelt elke 2a3dagen dus hoop dat hij snel oploopt
Doetie Ja heel erg pril, en dat vind ik ook zo "spannend" want heb nooit voor mijn NOD getest, toen wist ik het een paar dagen na de NOD en dat was gelijk een knaller. maar nu moet me NOD nog komen en ik de drang om te testen niet kon weerstaan, want mijn lichaam "verteld" me dat het wel eens raak kon zijn. vandaar dat ik nu al testte.
Het ziet er hoopvol uit! Zo licht is het bij mij ook begonnen. Ik zal een fotootje toevoegen van mijn rijtje testen. Ik zou t als ik jou was wel bij 1 soort test houden. Zo kun je kijken of ze mooi oplopen