Help, we komen er maar niet uit We hebben al een zoon met de naam Evan. We verwachten nu binnenkort een meisje en eerst hadden we de naam Liva in ons hoofd. Nu beginnen we te twijfelen, lijken Evan en Liva niet teveel op elkaar? Onze andere opties zijn: Sophie Roos Mila Tess Lieke Wat vinden jullie van de naam Liva bij onze zoon? Welke naam zouden jullie anders kiezen?
Ik vind Liva heel leuk, en kan ook goed bij Evan hoor. Toevallig 2 dezelfde letters maar de uitspraak klinkt heel anders. Van je andere rijtje vind ik Mila het leukst!
Ik ga er van uit dat je Evan uitspreekt als Ee-van of is het eigenlijk meer Amerikaans E-van? Vind Liva er leuk bij in ieder geval Hele andere uitspraak. Zou ook richting het einde van de zwangerschap niet meer 123 de naam wijzigen als hij al een tijdje vast stond.
Je spreekt het inderdaad uit als Ee-van (gewoon nederlands). Mijn man en ik begonnen ineens te twijfelen of het geen jut en jul zou worden. Fijn om dan ff meningen van anderen te horen
Liva zou ik doen hoor! Leuk. Sophie vind ik ook heel leuk. Als tweede naam ook! Liva sophie Andere namen vind ik niet zo.
Ah, Evan op z'n Nederlands, tof! Ik vind Liva daar heel mooi bij passen! Door deze uitspraak wordt de naam Evan best bijzonder namelijk en dat vind ik van Liva ook. Ze hebben alleen allebei de 'va' in hun naam gemeen maar die staat op een andere plek in de naam en klinkt anders. Omdat ik Evan zo bijzonder vind zou ik niet gaan voor zo'n overpopulaire naam als Tess, Sophie of Mila. En daarnaast ook niet opeens wel voor een Engelse naam gaan. Roos of Lieke vind ik ook wel leuk, maar vanwege de bijzonderheid van Evan zou ik zeker voor Liva gaan Zeker omdat jullie die naam al in gedachten hadden. Zwangerschap maakt veel vrouwen aan het twijfelen, maar ik zou ervoor gaan. Liva Sophie als eerste en tweede naam inderdaad ook super leuk!
Niet gaan twijfelen, kan goed samen met de naam van jullie zoon Leuke naam, zeker met Sophie als tweede naam!
Ik vind Sophie, Liva, Roos en Mila wel leuk! Heb op Sophie gestemd, al is het wel een veel voorkomende naam momenteel.
Evan en Liva kunnen goed samen. Mooi!!! Mila vind ik er ook goed bij passen, maar zou idd nu niet meer van naam veranderen. De andere namen vind ik persoonlijk te gewoon bij Evan