Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je echt alles overhoop gooit en iets nog steeds niet kunnen vinden? Dat heb ik dus nu. Ik dacht mooi, heb ff tijd om de sjaal en muts te maken die ik al sinds vorig wilde maken.. En nu kan ik NERGENS de patronen vinden!! Het was een blaadje dat ik ergens op mijn bureau had liggen. Ik heb hem voor de zomer nog gezien... Zo irritant dat ik het nu niet meer kan vinden!! AArgh! Moest ik ff kwijt hoor!
ja, erg eigenlijk he? Maar dat is momenteel de realiteit van mijn bureau. Een net geordend bureau houden is nooit mijn sterkste punt geweest.
beide! Het is zo'n posterachtige verzameling van patronen die je voor een paar euro kon kopen van het merk garen wat ik erbij gekocht had.
Toeval of niet, maar ik zoek de hele avond al naar een naaipatroon van een tasje. Ook compleet onvindbaar en de laatste keer dat ik achter de naaimachine zat heb ik het nog ergens zien liggen. Ook zo voor de zomer ongeveer haha.
Heel herkenbaar. Laatst dacht ik dat ik me dan wel vergist zou hebben dat ik een bepaald breiboek al had gekocht en bleek deze later achterin de boekenkast gevallen te zijn, maar toen had ik hem al opnieuw aangeschaft . Een vriendin van mij was er gelukkig ook blij mee.
En ja hoor... Ik schuif net een paar verhuisdozen opzij, en wat ligt daar achter? Het foldertje! :'D Ik kan weer aan de slag morgen!