Hallo iedereen, Vanaf morgen ben ik hopelijk een trotse mama van een drieling. Morgen krijg ik een (geplande) keizersnede. Deze was eerst gepland op 36 weken, maar omdat er eentje een groei achterstand heeft en ze niet weten of ze ruimtegebrek heeft, is deze verplaats naar morgen. Dit is al een tijdje gepland, maar omdat we het nog druk hebben met alles te regelen voor ze. En we nog twee andere meiden hebben die aandacht, liefde en zorg willen van ons (natuurlijk) had ik dit nog niet eerder gemeld. Vandaag kwam het plots ineens heel dichtbij. Ik merkte dat ik zelfs een beetje zenuwachtig aan het worden ben (andere bevallingen had ik dat minder). Ik hoop dat ze alle drie gezond en wel ter wereld komen en we van ze kunnen gaan genieten. Wel heb ik nog een vraag aan andere moeders met een keizersnede. Hoe lang duurde bij andere moeders het herstel na een keizersnede? Liefs lizje Ik laat hier, maar ook op het geboorte forum weten wanneer ze er zijn en alle informatie die ik wil delen.
Woaw, ik heb geen ervaring (nog) met een keizersnede, maar wou je wel even heel veel succes wensen morgen!!!
Geen ervaring, maar veel succes en geluk voor jullie! Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent.
Heel veel sterkte en succes morgen! Dat ze alle 3 maar gezond en sterk op de wereld mogen komen! Ik ga hier blijven kijken!
Wow wat enorm spannend!!! Ik dacht dat ik al zenuwachtig was omdat ik vandaag hoorde dat ze me inleiden over anderhalve week maar jemig meid. Wat een happening! 3 kleine wondertjes. Sowieso al onwerkelijk en om dan echt bij de dag te komen dat je ze lekker mag gaan knuffelen lijkt me inderdaad erg bijzonder. Succes morgen! Dat gaat helemaal goed komen!
Hallo iedereen, Op 11 februari 2016 (met 31+5) om 9.44, 9.51 en om 10.00 zijn onze dochters en zoon geboren. Elena is om 9.44 geboren, ze is de klein en te mager en had een moeilijke start. Hidde is om 9.51 geboren en ook hij had een moeilijke start. Fiene is om 10.00 geboren en had een hele goede start ze deed al veel zelf. Maar ze zijn alle 3 gezond en wel op de wereld. Ze liggen alle 3 op de afdeling neonatologie in de couveuse. De 2 zussen zijn super trots en ook heel erg blij om ze te kunnen zien. Met mij gaat het ook wel redelijk, erg moe en nergens zin in, maar alles was wel goed gegaan. Nu lekker uitrusten hihi Liefs lizje
Gefeliciteerd met jullie 2 dochters en zoon! Geniet ervan! Zal een drukke periode voor jullie worden.
Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk zijn je kleintjes snel wat groter en sterker. Nu lekker herstellen en genieten natuurlijk!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Wat heftig zo jong maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed. Ik hoop dat jij lekker in je cocon ka kruipen en bijkomen van je zwangerschap en bevalling, en de kindjes goed gaan groeien!