ik hoor hier net voor het eerst van het bestaan af van een hormoonpompje. Omdat ik niet op Clomid in alle sterktes reageer, moet ik donderdag komen om te bespreken wat we nu gaan doen. Het idee van zo'n pompje staa me wel erg aan. zijn er meiden die deze hebben of hebben? En wat zijn de ervaringen er mee? Op het internet is verder niet veel te vinden!
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel ken ik iemand die zo'n hormoonpompje heeft gehad voor een paar maanden en zij is zo wel zwanger geraakt. Het klopt dat je er weinig over vindt, komt ook omdat ze niet meer zo heel veel met de pompjes werken. Als je bij de arts bent, gewoon heel veel info vragen. Succes. Groetjes, Elvira
geen ervaring mee meid maar wil je heel veel succes wensen en zou het eens navragen wie weet kun je er ook wel een krijgen ps kun je niet iets gaan spuiten? gonalF of puregon ofzo?
Ja tinkerbel80! Wat ik heb begrepen geeft ie door de dag heen kleins stootjes met hormonen, die de natuur nabootsen en hopelijk een ie laten groeien. geen bijwerkingen en geen overstimulatie en niet elke dag spuiten! maar kreeg ook te horen van een van de meiden van het forum dat het best een belasting is, zo'n kastje mee zeulen...