Ze moet het zelf oplossen, maar als ze na zo'n sessie heel erg in de war is, moet ze misschien wel thuisgebracht worden. Kan je, misschien in wisseldienst met anderen, haar halen en brengen bijvoorbeeld?
Ik wil dit echt niet. Ik heb al zo vaak gevraagd waar ze dan zo mee zat en daar kreeg ik nooit antwoord op. Een vd dingen is de relatie tussen haar en mijn vader. Daar ben ik inmiddels achter. Wat er voor de rest nog speelt? Geen idee. Maar ik heb ook in dqt gezin gewoond. Ben ook mijn zusje en vader verloren. Ik wil dat niet weer oprakelen. Ze wordt 2 keer 4 dagen opgenomen. Als ik de wachttijd doortel vanaf het tweede intakegesprek dan is dat precies als wij op vakantie zijn. Als ze graag heeft dat ik haar breng en haal, iets wat ik natuurlijk wil doen, en voor haar huisdier en planten zorg zal daar toch ook iets mee moeten gebeuren.
Prima toch, gewoon doorgeven wat je wanneer voor haar kan betekenen Misschien wil ze iemand anders vragen, misschien wil ze het een weekje of wat uitstellen.