Ik had een paar jaar geleden eenzelfde soort locatie bruiloft. Mn kinderen waren toen 2 en 5 en ik heb ze gewoon meegenomen. Ging best. Ceremonie was wel even lastig met de jongste, maar receptie en feest enzo ging allemaal prima. Natuurlijk zou het ook wel wat hebben gehad om kinderloos te gaan, maar net zoals jij zag ik het niet zitten om in ons geval 6 dagen zonder de kinderen te zijn. Misschien kun je zoals hierboven iemand al zegt anders kijken of je iemand mee kunt nemen voor het oppassen of misschien of je een lokale oppas voor een paar uurtjes kunt gebruiken, die al dan niet gewoon mee gaat en bijvoorbeeld je zoontje in de buggy laat slapen als dat nodig is? Bij ons was het feest in een hotel en gedurende een deel van het feest konden we kinderen naar een soort van speelplek met begeleiders brengen, zodat we even onze handen vrij hadden. Wellicht zijn ook nog dergelijke mogelijkheden in de buurt?
Ik zou zeker zoon niet mee nemen. Je geeft aan dat hij de enige zal zijn dus er zal weinig vermaak zijn daar. Wat heeft een 2jarige aan zo n bruiloft ? Ik de tussentijd zeker wel oefenen met het logeren natuurlijk.
Dit zou ik ook doen! Maar dat moet voor jullie wel financieel haalbaar zijn. Ik kan ook echt niet 4 dagen zonder mijn kinderen. Heel af en toe gaan ze een nachtje logeren, maar dan mis ik ze enorm en ben ik blij ze weer op te halen. In een situatie als deze zou ik mijn moeder meenemen.
Ze zijn nu 5 en 3,5 maar ze zijn gewend om altijd met kinderen te spelen. 4 dagen zonder contact met andere kinderen hadden ze dan wel saai gevonden. En voor mezelf zou ik het ook lastig vinden omdat je dan constant zelf je kind moet vermaken.