Sinds een paar dagen voel ik beweging in mijn buik, met name als ik in bed lig. Ik weet dat het de kleine nog lang niet kan zijn en ik vraag me af wat het is. Het voelt eigenlijk of alles een beetje aan het verplaatsen is in mijn buik. Dus zeg maar of mijn darmen wat weggedrukt worden. Het voelt niet vervelend, maar kriebelt eerder een beetje, hoewel dat ook niet helemaal de goede omschrijving is. Hebben jullie dit ook (gehad)?
Ik weet nog wel dat ik in het begin steeds mn darmen voelde..was beetje vreemd gevoel steeds en had dat ook steeds al ik rustig lag..
heb last van een spastische darm nou ze rennen echt door me lichaam heen de laatste week haha kuzz anita
het is erg vroeg om het te voelen dus het kunnen heel goed je darmen zijn hoor. Ik voelde mijn kleintje pas rond de 18 weken en dan ook nog maar heel licht. Ik ging voor een pret echo en daar zag je m lekker bewegen. Dus moeders stelde mij de vraag van ... zo dat voel je zeker wel allemaal??? Ik zei van denk het wel .... maar de echoscopiste zei dat de kans klein was omdat het pas 3 ons weegt het al zn kracht in de strijd moet zetten om je wat te laten voelen. Maar het kan altijd natuurlijk het is bij iedereen verschillend... maar als je die kleine voelt dan weet je bijna wel zeker dat het niet je darmen zijn hoor ...