Hebben jullie dat ook? Echt ongelofelijk hoeveel je nu al van je kleintje kan houden ook al zit ie nog bij je in de buik. Normaal gesproken ben ik wel redelijk nuchter, maar als ik nu aan mijn kleintje denk dan voel ik zoveel liefde, de gedachte dat er iets mee zou gebeuren maakt me echt helemaal gek. Als ik hem even minder voel dan normaal wordt ik al helemaal panisch en haal allemaal senario's in mijn hoofd. Kan daar echt super overstuur van raken. Het zullen vast ook wel de hormonen zijn, maar ik begrijp nu wel wat ze bedoelen met de liefde die je voor je kind kan voelen, zelfs nu hij er nog niet is.. wat zal ik dan straks wel niet voelen als ik hem vast heb :
je voelt je helemaal 1 met je kind, het bijzondere gevoel van je kindje in je buik te dragen is iets wat niet uit te leggen is. van het begin ( waarin het echt jullie geheimpje is) tot aan het eind, ben je samen een eenheid.
helemaal mee eens....de gedachte dat er nu iets fout kan gaan, maakt me gek... ik ben NU al zo bang om haar te verliezen.. ( zullen idd ook wel die hormonen zijn) maar ik hou al zoveel van die kleine in mn buik... als ik dr voel schoppen of bewegen denk ik echt: oooh mijn lievie.. ( hihi) ben echt benieuwd hoe het voelt als ik haar straks vast kan houden en kan bekijken, kben ook zo benieuwd hoe ze eruit ziet... hihi
Herken het helemaal! Hou nu al echt superveel van de kleine meid! Moet er ook niet aan denken dat er wat met haar zou gebeuren hoor maar dat heeft denk ik iedere vrouw die zwanger is Ik ben iig stapelgek op de kleine die lekker in mn buik groeit!!
Hi meiden, Helemaal eens met jullie! Dit gevoel kan ik ook delen! Ik wist niet dat ik zoveel liefde kon voelen voor m'n kleine baby. Denk ook dat dit met hormonen heeft te maken. Ik moet ook om het minste of geringste huilen en zeker als ik kleine baby's op tv zie bijvoobeeld. De bezorgdheid begint ook al flink toe te nemen. Als alles maar goed gaat denk ik regelmatig. Als ze maar goed doorgroeit en niet te vroeg geboren wordt of als er maar geen andere complicaties optreden. En inderdaad ik word ook steeds ongeduldiger. Zou haar zo graag in m'n armen willen houden en knuffelen. Onze moedergevoelens worden nu al goed getraind denk ik. Gr. Carmen
Ben dus niet de enigste , had ik eig ook niet verwacht Maar t valt me echt op hoe extreem veel je ervan kan houden, en de gedachte dat er iets zou gebeuren je echt helemaal overstuur kan maken (terwijl je anders zo rustig bent ) kben ook al echt tegen hem aan het kletsen, doen jullie dat ook?
hahahaha... dat is nog het schandelijkste.. ik praat echt tegen dr.. alsof ze me verstaat... hahhaha !!! maar 't geeft wel een extra dementie...
Dat is perfect normaal hoor. En éénmaal je je kleintje in je armen houdt is die liefde nog eens zoveel groter. Gewoon onbeshrijflijk.
Het is geweldig om nu al zoveel van je kindje te houden en het gaat alleen nog maar meer worden. En het betekend ook dat jullie dan goede moeders zullen worden. Want de moederliefde is al ruimschoots aanwezig.
Ik heb dat gevoel ook heel sterk. Kan de video van de echo ook echt 100 keer kijken zonder er genoeg van te krijgen. En inderdaad zo bezorgd als maar kan over werkelijk alles. Dat hoort er ook bij denk ik ! Groetjes, Nikki F
Ik ben nu nog echt niet zover als jullie allemaal en ik heb ook nog niets gevoeld. Maar ik heb nu zo'n heerlijke buik waar ik al van hou. En mijn droppie is daar lekker de oorzaak van, dus daar hou ik nu al zielsveel van. Ik heb ook de laatste week (sinds de uitslag van een positieve bloed en nekplooitest) zware nachtmerries dat er iets fout gaat. en dan voel ik als eerste mijn buik als ik wakker ben en dat stelt me al zo gerust.
Haha dat is ook precies wat ik doe als ik wakker word,meteen mn handen op mn buik en over mn buik aaien T leuke is dat ik nu ook dan echt reactie krijg van de kleine! Zo heerlijk!! Voel me al een echte mama worden haha
Ik ben ook nog niet zover dat ik mijn kindje gevoeld heb maar geniet ook al van de dikke buik en kan urenlang naar de echo kijken. Alleen al het gevoel dat het een deel van mijn vriend en mij is is al zo'n heerlijk gevoel. Ik hou ook al zo van mijn kleine kindje en wordt ook gek als er iets mee gebeurd!!
Hoho , maar mannen kunnen dat ook hebben. Ik hou nu ook al superveel van die kleine (ook als is 'ie nog zooo klein) en inderdaad ben ik héél benieuwd hoe hij of zij eruit zal zien. Helaas moet ik daar nog even op wachten . Maar ben ook als de dood dat er iets mee gebeurd!! Gr. Johan