Dilemmaaa!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door wwndyy, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@ uk 80
    Mooi verhaal! herken er veel in, ook dat aanleggen enzo. wat een energie hebben we erin gestopt zeg. heb ook spruw gehad, en daarvoor medicijnen. Uiteindelijk is het drinken uit de borst nooit goed gelukt, en nu proberen we het nogsteeds elke dag 2 keer.
    En een ander gooit het gewoon weg.

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hoi,
    Gelijk heb je nu even niet meer over nadenken en je merkt het straks vanzelf wel wat je het prettigste vind....
    Spannende tijd nog even hoor in die laatste weekjes.

Ik twijfelde ook erg of ik wel of geen borstvoeding wilde geven.
    Uiteindelijk heb ik het wel geprobeerd, maar na een paar dagen geprobeerd te hebben ben ik ermee gestopt. De kleine deed het wel erg goed en mijn "productie"was ook goed, alleen ik voelde me er echt niet happy bij. Ik werd er depressief van en wilde het op een gegeven moment echt niet meer. Ik zag er gewoon iedere keer tegenop.
    Na 8 dagen ben ik gestopt en overgegaan op kv.

Succes met je beslissing.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Voor mij was tijdens de zwangerschap al duidelijk dat ik bv moest geven, ik wilde liever fv maar omdat ik zelf allergisch ben voor van alles en nog wat en zwaar copd patient is het gewoon verstandiger om bv te geven.
    Helaas was Tess dysmatuur en ze had geen kracht om bij mij te drinken, ik ben meteen in het ziekenhuis begonnen met kolven en we hebben Tess de eerste 6 dagen gevoed middels het vingervoeden en wel telkens geprobeerd haar aan te leggen, ook mbv tepelhoedjes en tepelvormers. Dit hielp allemaal niets en we zijn toen begonnen met gekolfde melk geven met de fles. Het kolven heb ik volgehouden totdat ik weer ging werken, toen liep mijn bv giga terug en had ik nog maar genoeg voor 2 voedingen. Daarnaast moest ik weer met de prednison beginnen en mocht ik geen bv meer geven dus is Tess over gegaan op Fv.

Deel Deze Pagina