Wie kent de winkel Dille & Kamille.... En wat moet je daar echt echt echt kopen? Heb de webshop bekeken(er is net ook een 'stenen' winkel geopend bij ons in de stad), en het is echt een soort winkel waar ik erg van hou! Leuke en lekker zeepjes, handige zeepjes(lees: die vlekken uit rompers halen) leuke keuken spullen, mooi houten speelgoed, aparte pakketjes, lekkere zeepjes, leuke thee en nog veel meer. Wat heb jij gekocht bij deze winkel? Oh de shop is ook, uhm hoe noem je dat... duurzaam, biologisch of groen?? In iedergeval goed/gezond/schoon!
Ik koop daar heel veel, heerlijke winkel! Onlangs nog ramekins gekocht zodat ik chocolade souffles kon maken. Mini taart vormpjes, een grote zeef en chocolade met 70 procent cacao. Ook wat houten speelgoed voor mijn zoontje gekocht en een zak amandelmeel
Ik heb er al verschillende dingen gekocht. Oa een tafel laken en een pollepel houder. Verder wat handigheidjes voor in de keuken. Ze hebben inderdaad heel mooi houten speelgoed.
Dille & Kamille is een superwinkel inderdaad! Heb er ons servies vandaan, en allerlei handige dingetjes voor in de keuken. Ook het houten speelgoed is harstikke leuk. Ik zeg shoppen!
Heel leuke winkel! Heerlijke zeepjes, fijne badkamer spullen, leuke keukenspullen, lekkere kruiden & thee, leuk speelgoed!!