Hoi! Ik heb via marktplaats 3 parfums gekocht. gewoon een particulier en geen handelaar (want dat vertrouw ik niet). Als ik via mp koop, zoek ik iemand die het bijv op verjaardag extra heeft gekregen ofzo. maargoed, deze vrouw had totaal 4 parfums te koop. Ik was geinteresseerd in 3 luchtjes. Heb ze inmiddels gekregen (duurde ook wat langer). maar volgens mij zijn ze helemaal niet echt!!! Zien er wel echt uit op eerste gezicht, echte doosjes en flesjes met de tekst. maar als je zoekt op de parfum, afbeeldingen dan zie ik in de daop de naam van de parfum staan. Op de fles die ik heb staat nl helemaal niks?! het gaat om Secret obsession van Calvin Klein, misschien dat iemand deze parfum heeft en voor me kan kijken op doosje en fles? Ook gaat het om Angel van Thierry Mugler, ook 100 ml, navulbaar..maar zie niet echt hoe hij navulbaar is dan??is een lange fles. heb ook het idee dat de luchtjes niet goed ruiken. daarnaast nog van Givenchy Ange ou demon le secret..is ook echt hetzelfde doosje ook met zo'n hoesje daar nog omheen met afbeelding van Uma Thurman (staat er ook op met letters haar naam) allemaal 100 ml... wie heeft deze parfums en kan ook eens kijken wat er precies op staat enzo? ik kan misschien wel foto;s er van opzetten om te vergelijken.. ik baal ontzettend...want die vrouw deed de parfums weg ivm allergie, en omdat er ook 1 aangebroken fles bij zat, nouja 2, maar 1 of 2 keer gebruikt, vertrouwde ik het wel. Ze heeft nu geen advertenties meer erop staan... ik heb 100 euro betaald voor de 3 parfums incl verzenden..goede prijs als het echte waren maar helaas..ben er nu bang voor... (en ja, ik weet, bij een handelaar zijn lage prijzen niet te vertrouwen, maar dit was gewoon iemand die maar een paar parfums te koop had ivm allergie, kon er niet tegen ofzo...maar oh wat voel ik me nu rot zeg.. hopelijk hebben jullie tips om te zien of het echt/nep is of hebben jullie de parfums zodat ik het kan nakijken Bedankt alvast
ik heb het luchtje angel en het zit niet in een lange fles zal zo even kijken of er wat op staat aan de onderkant.. maar dat is wel flink balen dan als het blijkt dat het nep is.
ik weet nu eigenlijk wel zeker dat het nep is, kan niet anders...het blijft nl helemaal niet goed ruiken, vervliegt bijna meteen en is toch wat anders van geur.... echt heel erg vervelend dit. van Angel bestaan ze wel die flessen:http://static.letsbuyit.com/filer/images/uk/products/original/108/44/thierry-mugler-angel-eau-de-parfum-refillable-spray-100ml-10844923.jpeg ik had vroeger die ster. maar alvast bedankt als je wilt kijken wat er verder op staat. onderop de fles en/of verpakking. namaakparfum verkopen is zelfs verboden, deze varianten in ieder geval wel..
Wij hebben angel van thierry mugler, en op deze fles staat alleen een ster. Wij hebben er een zilverkleurige hoes omheen, en hierin kan je een nieuw flesje doen, dus op die manier is die navulbaar.
op de onderkant van t flesje bij mij zit wel een stickertje met de naam enz. doosje heb ik niet meer ik heb trouwens deze
Wij hebben deze, is voor mannen. Het zwarte eromheen is de refill hoes. http://gettinginspired.co.uk/shop/images/fragrances/650M.jpg
bedankt! Zijn allebei anders dan die ik heb.. Ik heb wel de angel voor mij idd in die ster vorm ook gehad, die was ook echt orgineel. En die voor mannen ook (is nu op) voor mijn man. iemand verder tips hoe je kan zien dat het nep is?
Nou als het zo snel vervliegt lijkt het me nep. Een beetje goed parfum blijft toch wel lekker hangen. Anders ga je naar de drogist en neem je van die 3 een teststripje mee, en dan vergelijk je het thuis?
ja, dat kan ik doen, maar ruik eigenlijk toch wel dat het veel te snel vervliegt, iets wat niet hoort bij orginele parfum. angel heb ik voorheen gehad en die blijft altijd heel goed ruiken, plus dat de pafums toch een andere soort toon hebben, wat ze iets anders laat ruiken..oh, wat baal ik
Ik ben er laatst ook via MP ingestonken.. Bij mij zat het alleen wel in hetzelfde flesje als het origineel, maar ik had de originele al en die rook heel anders! Wij hebben het niet teruggebracht, omdat ik dacht; het is het risico wat je neemt over MP.. Maar ik koop nooit weer parfum over MP! Succes iig
kan je geen foto maken van de flesjes k heb angel in ster gehad orgineel en ook de neppe zat in zon lange fles
Hoi, Ik heb nog geen tijd gehad om de batterij op te laden, zal het zo even doen, zal waarschijnlijk morgen proberen om foto;s erop te zetten!
Dat is balen! Ik kreeg eens voor mijn verjaardag van die overduidelijke nepparfum van mijn schoonouders. Het zat niet in een cadeauverpakking, in het glas van het flesje zat een soort aanslag en later zag ik dat de e van Poême de verkeerde kant op viel, want ik had zelf nog wat anders van Poême wat wel echt was. Oh ja, en je moest ongeveer de halve fles over je heen gooien, wou je er 10 minuten later nog iets van ruiken.
Ik koop nooit via internet flessen van 100ml, alleen 30 of 50ml. De namaak flessen zijn over het algemeen allemaal 100ml. Wel balen zeg!
secret obsession is nu veel namaak van in de omloop. maar via mp moet je zo'n dingen nooit kopen is 9 van de 10 keer nep
Maar is het wel eau de parfum? Want als het eau de toilette of eau de cologne is, dan is de geur-concentratie minder en ruik je 'm minder en vervliegt dus sneller.
dat is de herengeur toch? ik heb navulbaar en die laat ik elke maand bij douglas navullen daar hebben ze een angel navulapparaat
en er bestaan veel verschillende flessen van angel de gewone sterfles die niet kan staan een stervles die wel kan staan een langwerpige fles wel sterachtig maar heel ander ik heb nu een angel geur wat limited edition is en die is weer anders en als hij navulbaar is kun je de spray dop eraf draaien met gemak. en in de angel doos zit altijd een klein envelopje met angel nieuws ik heb lange tijd alles verzamelt van thierry mugler ben benieuwd naar je fotos
heb je niet angel innocent toevallig? dat is een ronde fles met zilveren rond dop met in de dop een ster.