Ben even benieuwd of er mensen zijn die wel eens iets bij de lampenwebshop ( VERLICHTING / LAMPENWEBSHOP.NL / PHILIPS / EGLO / WEVER & DUCRÉ ) besteld hebben, en wat jullie ervaringen zijn. Ik heb er 15-7 een lamp besteld, was volgens de website voorradig. Geld overgemaakt, en kreeg een bevestigingsmail. Half uur later weer een mail dat hij niet op voorraad was. Zou afgelopen dinsdag daar aankomen, en dan gelijk verstuurd worden. Kreeg dinsdag een mail dat hij niet op tijd besteld was door hun dus dat hij nu woensdag 21-7 ( vandaag dus ) zou aankomen. Krijg ik net een mailtje dat de levering daar kapot is aangekomen, en dat het nu vrijdag aan komt. Heb terug gemaild dat als er vrijdag nu weer iets met die levering is ik de bestelling annuleer en mijn geld terug wil. Dus wat zijn jullie ervaringen er mee?
geen ervaring mee, maar ik vind het wel raar, je besteld hem terwijl hij op voorraad is en ineens is hij niet meer op voorraad, ik zou vrijdag afwachten en dan idd gewoon annuleren
Ik heb er vorig jaar een lamp besteld en die is gewoon aangekomen zonder problemen Ik begrijp je aarzeling wel hoor, maar ik denk dat je ze wel kan vertrouwen. Ik vraag me wel af of je de bestelling nu nog kunt annuleren
Ook geen idee, heb de voorwaarden nog niet nagelezen,maar als hun constant met vertraging aan komen ben ik daar snel klaar mee. Baal van het feit dat het geld al over gemaakt is en we hadden gehoopt inmiddels een lamp in de slaapkamer te hebben. Hoop maar dat ze vrijdag wel een hele lamp binnen krijgen en het ze lukt om het postkantoor te vinden