dillema (afscheid nemen)

Discussie in 'De lounge' gestart door memmievan3, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gecondoleerd!

Ik zou zeker gaan! Het zal absoluut moeilijk worden maar nu kun je nog afscheid nemen en je wilt geen spijt krijgen dat je niet geweest bent, ben bang dat je dat blijft achtervolgen....

Heel veel sterkte toegewenst meid!

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Gaan. Je krijgt spijt als je t niet doet. Dit laatste stukje kun je nooit meer overdoen. Al was het alleen maar uit respect voor zijn oma en de laatste eer bewijzen. Je baby zal er weinig van meekrijgen.
    Sterkte en gecondoleerd.

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

gaan meid, je krijgt er spijt van.

Zet hem op!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

De oma van mijn man is 17mei om16.00 overleden terwijl ik toen lag te bevallen Nina is om 23.22 geboren die dag... Zeer heftig gelukkig heb ik afscheid van haar kunnen nemen een week voordien.. Helaas kon ik niet naar de begravenis vond hetvooral ook heel moeiljjk om mijn man alleen te laten gaan.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.153
    33
    48
    Ik zou iig wel naar de uitvaart gaan...
    Echt bij haar kijken, das persoonlijk.. Ik kan er zelf niet tegen ;)

Toen mijn kleine net 2wkn was is mijn opa overleden.. Had al afscheid genomen en idd op de uitvaart de tranen uit mn kop gejankt.. Maar meid, das normaal ;)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb altijd 1 leefregel wat dat soort dingen betreft: zorg dat je later geen spijt kan krijgen!

7. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    Bedankt voor de reacties,

ik heb het er nog even met mijn schoonouders over gehad.
    voor de familie hoef ik igg niet naar de uitvaart toe, de familie is lang geleden al uit elkaar gevallen en ik heb die mensen en de 10 jaar dat mijn man en ik samen zijn misschien 1 of 2 keer gezien.

ik ben niet bij haar wezen kijken vandaag, maar ik ga wel naar de uitvaart zelf toe.
    mijn schoonouders snappen het als ik niet heen wil, maar mijn eigen gevoel is toch sterk.
    die kleine zal er weinig van meekrijgen dat snap ik, maar mijn eigen bloeddruk moet ik goed in de gaten houden.
    emo hoef ik me ook niet in te houden, tranen mogen en als mensen denken 'wat een muts zo'n sterke band hadden ze niet" hebben ze pech.

het is toch ook een beetje mijn oma, met veel plezier denk ik terug aan de afgelopen jaren, dat ze op onze bruiloft de hele dag bij mijn moeder zat, zolang ze haar sigaretje had was het goed.
    op de familiefoto's staat ze bij zowel mijn man zijn familie als bij de mijne omdat ze zo lekker zat op het trappetje van het gemeentehuis
    als ik haar ophaalde voor een verjaardag wou ze wel mee als ik maar sigaretten had:D.

liefe beppe is er niet meer maar ze was zo'n schat. ik zal maandag afscheid van haar nemen.
    iig bedankt coor jullie reacties

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik zou ook gaan! voor je eige verwerking ma ook voor je man en familie. mijn oma is ook laatst overleden. ik had geen band met haar ma ben gegaan om mijn moeder en ons gezin te steunen. mijn man was hier niet bij aanwezig omdat hij werk belangrijker vond. ik vobd het op het moment zelf erg emotiobeel en nam het mijn man ook kwalijk dat hij er niet voor me was.. sterkte! liefs Adorable

Deel Deze Pagina