Kan er een lang verhaal van maken maar heb daar nu geen zin meer in. 2 dec geopereerd, ivm ontsteking die al jarenlang aan het terroriseren was in me lichaam. Dus klaar herstelperiode ongeveer 2 week. Werd mij vertelt dat het me vruchtbaarheid ook omhoog zou brengen omdat me lichaam minder werk had. Perfect maar wachten af. Nu komt dus het probleem, mijn lichaam is allang hersteld van mijn operatie. Goed gegaan geen complicaties. in januarie iets te vroeg met ongi, geen problemen net zo pijnlijk als normaal, net zo lang als normaal. 3 februarie ongi, tenminste, niet zo pijnlijk als normaal niet zo lang als normaal. Dus volgens mijn superdeluxe agenda moet ik ongi worden op 1 maart. Geen probleem maar vanaf een dag of 3 na me ongi heb ik al pijnlijke borsten, en het deed ook goed zeer. Ook het gevoel ineens dat me darmen onrustig/opgezet zijn. Maar gisteren en vandaag kwamen de klappers van de week, me bh`s passen niet meer ( nee ze groeien niet meer ben al 22 en al 4 jaar zelfde maat) maar ze lekken ook nog. Gewoon mooi helder. Alsof je een glaasje water aftapt. Wat zouden jullie doen? Moet ik wachten met testen, kan ik me laatste ongi dan wel als ongi beschouwen? Zal ik met een grote boog om de kruidvat heen lopen en bidden dat de aandrang verdrongen wordt door me verstand? Of zal ik de kruidvat binnen lopen een test halen en na me lichaam luisteren? Ben het even helemaal kwijt, hoop dat jullie me kunnen helpen. Sorry het is alsnog een heel verhaal geworden.
als je zo onzeker ben dan zou ik gewoon een kruidvat testjes kopen van 5 euro die zijn het meest gevoelig en 1 testje doen en die andere bewaren tot dat je denk dat je ongi moet moet worden.
Ik snap dat je in de war bent en dat je niet goed weet wat te dien. Als je ongi van begin feb een innestelingsbloeding was zou de test inm hartstikke positief moeten zijn volgens mij! Ik denk dat ik ook een test zou doen om je van die onzekerheid voor nu af te helpen. Succes!
Doe voor de zekerheid een test, die van kruidvat zijn inderdaad maar 2.50 per stuk (doodsje van 2 stuks) dus je bent hoogstens 2.50 armer, en dan heb je duidelijkheid.