Hallo! Mijn cyclus is erg lang maar ben al gestopt met de pil in januari. Afgelopen dinsdag had ik een positieve ovulatie test. Sindsdien heb ik constant met vlagen menstruatie krampen, best erg aanwezig soms. En vandaag klein beetje lichtbruin slijm verlies met twee keer rood bloed bij afvegen. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Heb vanavond een feestje en het gaat opvallen als ik geen wijntje drink. Maar wil het risico ook niet lopen. Of anders gewoon thuisblijven? Wat zouden jullie doen??
Of het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn weet ik niet.. ik ben niet zo een expert maar kwa niks drinken kan je gewoon zeggen ik krijg antibiotica als je echt niet wilt dat het opvalt werkt bij mij ook altijd prima
Die is hier de eerste 2x ook gelukt in de groep maar de derde keer prikte men daar zo doorheen Ik weet niet hoe veel je van plan zou zijn te drinken en wat voor feestje het is maar als je een klein glaasje wijn drinkt waar je gewoon heel lang mee doet of (als het een groot feest is) gewoon elke keer je wijntje leeggieten ergens waar niemand het ziet ! naar wat ik begrijp kan het ook weer niet zo veel kwaad als je 1 glas wijn zou nemen (als je al zwanger bent natuurlijk!) en anders gewoon de Bob zijn?
Gewoon een wijntje drinken! Snap echt niet dat mensen daar moeilijk over doen. Zolang je geen positieve test hebt kun je toch gewoon met mate drinken? Waarom zo overdreven doen...
ik zou ook wel met mate een drankje doen. Voor zelfde geld is het niet raak en krijg je op die manier wel de roddels. Ik drink meestal als we met vrienden zijn ook 1 of 2 glaasjes, ja valt op als ik dat niet meer doe. Ik weet zeker dat als ik niet drink en vrij snel opmerkingen ga krijgen, wat eigenlijk best wel erg is mja :s
Ik persoonlijk snap niet zo goed waar mensen zo moeilijk over doen om wel perse te moeten drinken op een feestje of waar dan ook. Daar ben je toch eigen baas in? T is maar net waar je je goed bij voelt! Als je niet wilt drinken dan drink je niet. Dan roddelen ze maar een end raak! Mijn vrienden zijn op de hoogte wat er bij ons speelt maar voordat ze het wisten dronk ik ook niet altijd tijdens feestjes oid. Aan de andere kant heb ik gelezen dat als je zwanger bent het vruchtje voor de eerste paar weken genoeg cellen om zich heen heeft waarmee hij zich voed. Pas na een week of 8 gaat de placenta z'n werk doen en krijgt het vruchtje dus via jou alles binnen. Nou is het natuurlijk maar net wat voor gezonde cellen je aan dat vruchtje mee wilt geven qua alcohol en gezond leven 😊 Iedereen moet doen wat goed voelt!
Snap dat hele druk maken ook niet...Ikzelf heb niet gedronken toen ik op het wachtbankje zat...Ieder z'n keuze, maar ik ga echt niet piekeren wat anderen weleens zouden kunnen gaan denken als ik op een feestje niet drink...