safe t sleep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jille, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Dames,

Heeft iemand van jullie ervaring met de safe T sleep?

Mijn zoon (11 weken vandaag) ligt sinds gisteren in een ledikantje (voorheen in een wiegje).
    Hij is behoorlijk beweeglijk en ik vind hem omgekeerd, tegen de spijlen aan in zijn bed (krijsend). Hij ligt soms in een zijligkussen van babydelta ivm afvlakking hoofd, maar daar wringt hij zich ook uit.
    Ook ligt hij sommige slaapjes ingebakerd (maar dat gaan we afbouwen) en zelfs in de bakerzak weet hij zich helemaal om te draaien (dus hoofd bij voeteneind). Op zijn buikrollen kan hij nog niet, maar lijkt niet lang meer te duren...hij is zo beweeglijk.

Ik vind het allemaal best eng en zag op internet de safe t sleep. Is dat iets?

Groeten
    Jille

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Wij gebruiken de safe t sleep ook helaas veelste laat ontdekt (jelle was al bijna een jaar) bij onze tweede gaan we het veel eerder gebruiken.
    jelle was/is een bonker en een erg onrustige slaper de safe tsleep is een erg vertrouwd ding waar jeje kindje in vast legt bij jelle gebruik ik alleen de twee zij kanten want hij is een buik slaper met onze aankomende kleine gebruik ik dan de slip

er staat wel bij waneer je hem (vanaf welke leeftijd) mag gebruiken volgens mij 0 tot 3 jaar

Jelle is hierdoor een rustigere slaper geworden en als we hem in zijn bed leggen pakt hij de zijkanten al beet van zo doe mij maar vast.

ik denk dat het bij jullie ook absoluut wel zou werken ik raad het tenminste bij iedereen aan ik wou dat ik hier eerder vanaf wist

Deel Deze Pagina