Heb ik alles klaar staan om een cake te maken, is de boter over de datum! Zou ik ook boter uit een kuipje kunnen gebruiken? (die voor op de boterham)??
wat is boter over de datum? Bedoel te zeggen, boter wat over de datum is, is echt niet gelijk bedorven. Boter bederft niet, boter gaat sterk smaken, dus je zou gewoon kunnen proeven. Verder weet ik het niet of je een kuipje kan gebruiken.
Nope. Heb je vloeibare boter? En anders gewoon je boter gebruiken, misschien de buitenste laag eraf snijden? Boter bederft niet, maar schift!
Ehm niet dus he. HALVarine staat voor MINDER vet, en dus meer water daarom niet geschikt voor bakken.
Taliaa: uhm ik bedoelde ook andersom . Maar ik gebruik het vaker in beslag, en nog nooit problemen mee gehad. Maar boter van een maandje over datum, ik had het gewoon gebruikt
Je kan ook bakken met olie...wordt het beslag luchtiger van... Ik heb ook wel kuipjes boter gebruikt en kan ooik prima ook nog nooit problemen mee gehad... Succes!!
Die boter kan je nog wel gebruiken. Proef anders een klein beetje, je merkt meteen als het niet meer kan.