Zouden deze echt zijn? Marktplaats.nl > Echte uggs nightfall tall chesnut w7 38 - Kleding | Dames - Schoenen
Deze nightfalls zijn alleen maar in chestnut gemaakt dus dat klopt idd Het wol lijkt echt en glimt niet, maar de prijs vind ik wel "goedkoop" voor exclusieve nightfalls die al lang niet meer in omloop zijn, daar betaal je normaal gesproken veel meer voor Het rottige is dat de zolen identiek worden nagemaakt, in elke linkerugg zit voortaan een zilver labeltje met hologram en zelfs dat word nagemaakt evenals de doos waar ze inzitten etc Ik zou het niet riskeren vooral omdat hij/zij in de advertentie al zegt vaak in uggs "handelt"
Dat is het rottige Dat hebben alleen de collecties van 2/3 jaar geleden tot nu Daarvoor hadden uggs een andere zool en geen watermerk Dit model is al jaren uit de collectie en dus geen watermerk Maar stel de verkoper zou zeggen dat ze wel een watermerk hebben dan zouden ze juist zijn nagemaakt Ook een strikvraag zou zijn: verkoopt u de nightfalls ook in andere kleuren? Als hij ja zegt dan is het een oplichter omdat ze alleen in deze chestnut kleur zijn uitgebracht Ideale tijd om uggs te kopen is eind november/begin december Schoenen & Laarzen - Heren, dames en kinderen - Van den Assem Schoenen heeft dan vaak 50% korting op veel modellen (bailey button, classics, bailey button triplet, etc), zo koop ik ze ieder jaar in de sale daar ook ugg sjaals/mutsen/handschoenen worden dan 50% of meer korting
Klopt indd Zou dat even vragen over de kleur.. Maar ook dat is geen garantie. Ik zou de gok niet wagen om zoveel geld voor misschien wel neppe uggs neer te leggen. Vaak zie je het ook aan het leer en het bont. Als het bont op het leer genaaid/geplakt is dan zijn ze ook niet echt.
Ik zou het er ook niet op wagen Model is vrij exclusief en gewild en dus veelte goedkoop aangeboden op MP naar mijn mening Hij vraagt nog minder voor dit paar dan een paar "gewone" classics of bailey's Nightfalls kostte nieuw 330
Bedankt voor de uitgebreide reacties vast. Ik heb ze tot nu toe ook in de winkel gekocht, maar ik vond dit er toch wel erg echt uitzien. Vooral dat bont inderdaad... Toch nog ff wachten tot nov/dec en dan op v assem kijken.
Veelste goedkoop!!!! Er zijn tegenwoordig heel goede namaak uggs te koop dus ik zou, wil je echt uggs hebben, ze gewoon kopen met een certificaat, IN DE WINKEL! Meestal kan je wel zien aan de label of ze echt zijn, de label die in de schoen zit. Als je een origineel vergelijkt met een namaak zie je toch dat ze net anders zijn. Goede namaak, rond die prijs waarvoor ze aangeboden worden zijn wel van echt suede. (bont is wel vaak nep). Dus aan jouw de keus wat je zelf wil.
Ik kijk ook wel eens op MP, wil ook weer nieuwe Uggs, maar uiteindelijk durf ik ze toch nooit te kopen... Er is zoveel namaak! Ze zien er wel echt uit, maar ik zou het niet doen, veel te bang om opgelicht te worden
Weet je wat ook de pest is? Veel MP verkopers jatten foto's van internet of ugg fora's en doen dus net of ze die uggs verkopen Jij denkt dan dat ze echt zijn en koopt ze, en krijgt vervolgens een nep paar of helemaal niks, terwijl op de foto's wel echte uggs stonden aangeboden
Tjezus wat een naaiers zeg! Ik had ze niet laten opsturen, dan was ik zelf gaan kijken. Maar goed, dan ben ik weer bang dat ik daar bijdehand ga lopen doen en zo'n dame tegen me in het harnas jaag.
Nightfall is onlangs terug geweest in de collectie. Onder andere afgelopen winter te koop geweest bij 2 schoenenwinkels in Den Bosch die bekend staan om oa de Ugg's die zij verkopen.
En de Nightfall heeft aan het einde van het seizoen met 50% korting in de winkel gestaan, evenals de meeste andere modellen die zij verkopen. Waaronder ook de basiscollectie, het is ten slotte crisis.. Heb ze tot mij grote spijt moeten laten staan, omdat ik al veel te veel Ugg's en andere schoenen heb. Hoop ze deze winter weer tegen te komen. Is de nieuwe collectie eigenlijk al bekend? Was laatst wel in 1 van die winkels, maar zag weinig bijzonders..
Ik had gelezen dat als je Uggs koopt Dat je er een echtheids certificaat bij krijgt (in de doos). Vraag Of ze die nog heeft?