Troost bij (weer) ongie

Discussion in 'Zwanger worden' started by conny75, Aug 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Hoi dames,

Ik ben benieuwd of jullie net als ik een troost hebben als de ongie toch weer is gekomen.
    Mijn troost is een heerlijke boterham met filet amerikan en toch weer even een sigaretje.

groetjes
    conny

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ijsssssss.........ff ongegeneerd een halve bak leeg lepelen.......dan kan ik er wel tegen....paar glaasjes wijn doen het ook goed..maar dan moet zo'n ongi een beetje richting of in weekend vallen..hihi

3. Jippeltje

Jippeltje Actief lid

Jul 23, 2007
    122
    0
    0
    en JA hoor ik was ook weer ongi geworden, terwijl ik zo'n goed gevoel erbij had dit keer....pffffffffff.....het maakt het er niet makkelijker op he ?

wat is mijn troost ?
    euhhhh....ff lekker balen en even tijd voor mezelf en het gevoel nemen, bad vol laten lopen, flesje wijn erbij, of iets stevigers, een relax muziekje en de telefoon er uit !
    quality time for me !
    daarna kan ik er wel weer tegen aan :)

en denk ik weer positief : OP NAAR DE VOLGENDE RONDE !

4. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Deze maand was het voor mij ook een enorme teleurstelling dat ik weer ongie geworden was. Ik had niet echt een troostritueel, behalve dat ik gewoon doorrookte en broodjes filet americain at.

Maar deze maand heb ik een geweldige troost gevonden bij mijn beste vriendin. Ik heb haar verteld dat mijn vriend en ik voor een kindje gaan en ik kan heel goed bij haar terecht met mijn teleurstelling

Natuurlijk kan ik er met mijn vriend ook heel goed over praten hoor. Maar zij is een vrouw en dat is toch anders. Daarbij, zij is bijna 3 jaar bezig geweest voor ze haar kindje mocht krijgen, zij begrijpt dus alles van het verdriet de frustratie en de teleurstelling.

Ze is echt een supersteun!

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    O gelukkig ben ik niet de enige, ik denk ook altijd op naar de volgende ronde.
    Stiekem valt er ook een onzekerheid van je af als je ongi er is.

groetjes
    conny

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik ben weer ongi geworden en heb deze maand mijn troost gezocht in het bezoeken van de beautybeurs in utrecht.
    Heerlijk een dag nergens aan denken en alleen maar met nagels en make/up bezig te zijn. Het heeft mij goed geholpen om niet aan de mislukte maand te denken.

groetjes
    conny

7. Pooltje

Pooltje Actief lid

May 28, 2007
    325
    0
    0
    Nadat ik over de teleurstelling heen ben (meestal wel 1 echte baalavond :cry: ) dan volgt een fase van mezelf verwennen. Dat kan zijn flink sporten en daarna genieten van de sauna in de sportschool, lekker de stad in en iets leuks voor mezelf kopen, of een avondje goed stappen en eens niet meer denken aan zwanger worden (dat wil zeggen niet op de hoeveelheid biertjes letten). 8)

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik mag dan graag carpaccio eten enneh.... kopen... echt TROOSTkopen, noem ik dat.... Niet veel en duur ofzo, maar een paar hebbedingetjes, leuk boek, luchtje, dat soort dingen...

9. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik neem als eerste altijd een heerlijke reep chocolade :D
    En soms doe ik iets voor mezelf, naar de nagelsalon ofzo, of ik koop wat leuks..
    Je mag jezelf wel verwennen als je ongi bent, die mannen hebben het maar makkelijk ;)

xx rissie

Share This Page